Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

resolutie instellen in camera van Galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2021 11:21 AM)
6931 Weergaven
Gerabra
Pioneer
Opties

Ik heb sinds kort een Galaxy A51 smartphone. Van de camera is me veel nog onduidelijk.
Om te beginnen:

Hoe kan ik de gewenste resolutie instellen voor het maken en opslaan van foto's? Vermoedelijk zijn de mogelijkheden (als die er zijn) o.a. afhankelijk van de opname 'stand'.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gerabra
Pioneer
Opties

Ik ontdekte het volgende.
Open een foto in de Galerij.
Tik op het potloodje (Bewerken) onderaan.
Ga naar het Meer Opties menu rechtsboven (3 stippen boven elkaar)
Kies Afbeelding groter/kleiner.
Dan kun je kiezen van oorspronkelijk tot 20%.

Dus na opslag kun je de resolutie gemakkelijk aanpassen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
hallo Gerabra, ik bezit zelf de A50, en bij mij kan ik div instellingen doen door de camera app te openen, dan bijna onderaan het scherm, waar video, foto, en ook merr staat op mrer te klikken en dan Komt bij mij ongeveer midden op het scherm ook "PRO" weergegeven onder die knop kan ik nog wat dingen doen, dus misschien ook bij u. sterkte ermee, ik ben benieuwd of het u lukt.
trouwens in de app kun je ook kiezen waar de opname's op te slaan, het toestel zelf of de Sd-kaart
0 Likes
Gerabra
Pioneer
Opties

Hartelijk dank. Inderdaad zijn er bij de camerastand PRO rechts onderaan wat opties, maar niet voor de resolutie. Ook niet via Instellingen. Ik heb er vandaag nog over geappt met Samsung. Men dacht eerst dat het kon, maar later haakte men af. Vreemd eigenlijk. Een groot bestand kan moeilijkheden geven bij verzending.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gerabra,

Zie je bovenin, terwijl je de camera app open hebt staan, het icoontje met 'Full'? (De vierde van links)

Daar kun je de verhouding aanpassen. Meer opties voor de resolutie zijn er helaas niet.

rsz-846676
0 Likes
Gerabra
Pioneer
Opties

Bedankt. Ik kan in de camerastand Foto  vier 'verhoudingen' instellen: 3:4, 9:16, 1:1 en Full. Maar dat zegt niet over de pixelgrootte, Daarover kan ik dus kennelijk niets kiezen. 

0 Likes
Oplossing
Gerabra
Pioneer
Opties

Ik ontdekte het volgende.
Open een foto in de Galerij.
Tik op het potloodje (Bewerken) onderaan.
Ga naar het Meer Opties menu rechtsboven (3 stippen boven elkaar)
Kies Afbeelding groter/kleiner.
Dan kun je kiezen van oorspronkelijk tot 20%.

Dus na opslag kun je de resolutie gemakkelijk aanpassen!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Bedankt voor het delen! 👍

rsz-846676
0 Likes