op 15-03-2021 04:21 PM
In de Galerij van mijn nieuwe Galaxy A51 zijn er zeer veel opties voor Bewerken.
Is er niet ergens een volledige beschrijving van al die opties? Het is ondoenlijk en niet meer van deze tijd om zelf alles proefondervindelijk te achterhalen. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-03-2021 05:00 PM
op 15-03-2021 05:00 PM
op 15-03-2021 11:24 PM
Bedankt. Goed idee. Eerst maar als een monnik speuren naar de zeer vele opties.
op 16-03-2021 04:58 PM
Vandaag zeer geduldig flink getikt en gelezen binnen de Galerij. Het valt inderdaad eigenlijk wel mee (na de eerste panische schrik).
Een Oog-symbool is kennelijk om de foto te scannen op soort product (bijvoorbeeld wijn) en scene.
Heb je nog een wijs woord over Verticaal en Horizontaal perspectief? En over Selecteren?
Interessant is de optie groter/kleiner (pixelafmetingen) in een bewerkingsmenu (3 verticale stippen). Had ik gisteren al ontdekt.
op 23-03-2021 12:45 PM
Een uitgebreide handleiding is blijkt niet zo nodig te zijn. Wel zou ik best nog iets willen horen over Horizontaal perspectief, Verticaal perspectief, Selecteren (o.a. met Lasso) en het Scan 'Oog'.
Zelf ben ik blij met mijn ontdekking van 'groter/kleiner' in het bewerkingsmenutje.
op 26-03-2021 10:26 AM
Hi @Gerabra,
Mocht het nog niet helemaal lukken, dan kun je altijd eens langs een servicepunt van ons gaan of een Hulp op Afstand sessie inplannen, dan kunnen mijn collega's je op afstand wegwijs maken: https://bit.ly/2OhhbuU
op 31-03-2021 05:21 PM
@BruceH bedankt voor de contacttips met Samsung.
Ik heb ook goede ervaringen met contact via Whatsapp.
Voor de fotobewerkingen ben ik goed geholpen door een ervaringsdeskundige van Seniorweb.