Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Een volledige beschrijving van Bewerken in de Galerij Galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2021 04:21 PM)
317 Weergaven
Gerabra
Pioneer
Opties

In de Galerij van mijn nieuwe Galaxy A51 zijn er zeer veel opties voor Bewerken.
Is er niet ergens een volledige beschrijving van al die opties? Het is ondoenlijk en niet meer van deze tijd om zelf alles proefondervindelijk te achterhalen. Dat kan niet de bedoeling zijn.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou screenshots hier kunnen plaatsen van de dingen die je niet snapt. Dan kan ik of iemand anders het uitleggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou screenshots hier kunnen plaatsen van de dingen die je niet snapt. Dan kan ik of iemand anders het uitleggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Gerabra
Pioneer
Opties

Bedankt. Goed idee. Eerst maar als een monnik speuren naar de zeer vele opties.

Gerabra
Pioneer
Opties

Vandaag zeer geduldig flink getikt en gelezen binnen de Galerij. Het valt inderdaad eigenlijk wel mee (na de eerste panische schrik).
Een Oog-symbool is kennelijk om de foto te scannen op soort product (bijvoorbeeld wijn) en scene.
Heb je nog een wijs woord over Verticaal en Horizontaal perspectief? En over Selecteren?
Interessant is de optie groter/kleiner (pixelafmetingen) in een bewerkingsmenu (3 verticale stippen). Had ik gisteren al ontdekt.

0 Likes
Gerabra
Pioneer
Opties

Een uitgebreide handleiding is blijkt niet zo nodig te zijn. Wel zou ik best nog iets willen horen over Horizontaal perspectief, Verticaal perspectief, Selecteren (o.a. met Lasso) en het Scan 'Oog'.
Zelf ben ik blij met mijn ontdekking van 'groter/kleiner' in het bewerkingsmenutje.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gerabra,

Mocht het nog niet helemaal lukken, dan kun je altijd eens langs een servicepunt van ons gaan of een Hulp op Afstand sessie inplannen, dan kunnen mijn collega's je op afstand wegwijs maken: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
Gerabra
Pioneer
Opties

@BruceH  bedankt voor de contacttips met Samsung.
Ik heb ook goede ervaringen met contact via Whatsapp.
Voor de fotobewerkingen ben ik goed geholpen door een ervaringsdeskundige van Seniorweb.

0 Likes