Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 03:42 PM)
356 Weergaven
Jeryanmi
Voyager
Opties
Beste leden, 

Als ik wil bellen is de scherm achtergrond donker zie bijna de toetsen niet. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je geen thema ingesteld hebt dan heeft het waarschijnlijk te maken met het kleurenpallet welke ingesteld is. Dit (kan) gebeurd op basis van je achtergrond en kan je uitzetten of aanpassen. Donkere stand hoeft hiervoor niet uit en zou ik in het kader van makkelijk batterij besparen lekker aanlaten. 

Ga naar je instellingen -> achtergrond en stijl -> kleurenpalet -> kies uit welke je wil zou ik zeggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de bel app al gereset? Instellingen > apps > telefoon > opslag > gegevens wissen?

Sla wel eerst voor de zekerheid via instellingen in de telefoon app en dan exporteren je contacten op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jeryanmi
Voyager
Opties
Hoi Patrick,

Zie afbeelding Screenshot_20230116_161134_Phone.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je een thema geïnstalleerd?
Jeryanmi
Voyager
Opties
Ik ga kijken
0 Likes
Jeryanmi
Voyager
Opties
Patrick, als ik donkere stand uitvink is het scherm helder, dat betekent volgens mij dat de donkere stand voor mijn telefoon nergens meer van toepassing is?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt als je het uitzet. Misschien is donkere stand niet handig bij het bellen op jouw apparaat. Hier negens last van. Misschien een foutrapport inzenden.
Jeryanmi
Voyager
Opties
Oké ga ik doen bedankt voor je hulp.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik hoop dat het snel opgelost is!
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je geen thema ingesteld hebt dan heeft het waarschijnlijk te maken met het kleurenpallet welke ingesteld is. Dit (kan) gebeurd op basis van je achtergrond en kan je uitzetten of aanpassen. Donkere stand hoeft hiervoor niet uit en zou ik in het kader van makkelijk batterij besparen lekker aanlaten. 

Ga naar je instellingen -> achtergrond en stijl -> kleurenpalet -> kies uit welke je wil zou ik zeggen.

0 Likes