Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A14 update ONE UI 7 problemen

(Onderwerp aangemaakt op: zaterdag)
183 Weergaven
Arnaud_Almere
Student
Opties
Ik ervaar :
1. Ongevoeligheid van mijn A14SN-DSR scherm, sinds de update naar ONE UI 7 en Android 15. Alleen rebooten helpt dan nog.
2. Onbegrijpelijk hoe mijn Navigatiebalk niet meer dan het < icoontje vertoont, terwijl de Instellingen me de keuze uit verschillende volgordes van alle 3 de bekende icoontjes biedt. 
3. Bij booten, na SIM PIN, dan inloggen, krijg ik steevast een 'System-UI werkt niet' error, die alleen een Herstart toelaat. Bij de tweede login krijg ik het Navigation Bar probleem met alleen de < knop, en dus met de beperking dat ik maar één app tegelijk open kan hebben, meer is niet beschikbaar.
4. Samsung Support doet er eindeloos (nu al een week) over om me met één vraagje per dag verder te helpen, maar lijken deze programmeerfout nog niet te willen doorzetten.
0 Likes
7 Antwoorden
Foxthefox
Voyager
Opties
Goedemorgen,

Als je hier op forum zoekt naar A14 met Oneui7/Android 15 dan zie je dat je niet de enige bent met deze problemen.

RAM geheugen is 4GB, en interne opslag 64GB. Processor is 2GHz

Eventueel kun je RAM Plus inschakelen waardoor er extra virtueel geheugen beschikbaar is voor die 4GB RAM.

Met Oneui6/Android 14 had je waarschijnlijk deze problemen niet.

Wat gebeurt er als je telefoon in veilige stand opstart? Aan toets ingedrukt houden tot uitzetten, opnieuw opstarten, noodgevallen en medische gegevens ziet. Lang drukken op uitzetten tot veilige stand verschijnt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit lijkt een bug te zijn die bij sommige mensen opduikt na de update. Je moet hiervoor een foutrapport sturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Op deze manier kunnen de ontwikkelaars dit oplossen via een update. Een andere optie is een afspraak maken bij een servicepunt of aanmelden voor reparatie om de software opnieuw te installeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Foxthefox
Voyager
Opties
Je hoeft alleen maar fabrieksgevens resetten te doen. Heb je een schone installatie van je telefoon met Oneui7/Android 15 zonder conflicten van de vorige versie.
Wel foto's en video's van te voren veilig stellen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bij veel klanten lost een fabrieksherstel deze bug niet op. Het lijkt iets te zijn wat op systeemniveau fout is geprogrammeerd. Het is ook apart dat niet alle klanten hier last van hebben. Een fabrieksherstel is een hele drastische ingreep en is in dit geval vaak voor niets. Wachten op een update of nieuwe software laten flashen bij een servicepunt of reparatiecenter zijn de beste oplossingen.
Arnaud_Almere
Student
Opties
🙏 Feedback via dat systeem gevonden en ingevoerd. Vreemd dat de Support Chat op WhatsApp niet op dat idee is gekomen.
0 Likes
Arnaud_Almere
Student
Opties
Als allerlaatste optie de Fabrieksreset. Maar eerst de weg naar Feedback aan de ontwikkelaars bewandeld. Dan hebben die een breder bereik.

Mijn toestel heeft 8 GB / 115 GB effectief memory.
En een Persoonlijk en Werk omgeving.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Feedback sturen naar de ontwikkelaars is altijd de beste stap in dit soort gevallen. Een fabrieksherstel kan werken maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Je zou het ook voor niks kunnen doen namelijk. Beter eerst alle andere opties proberen.