Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A14 update ONE UI 7 problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
1940 Weergaven
Arnaud_Almere
Apprentice
Opties
Ik ervaar :
1. Ongevoeligheid van mijn A14SN-DSR scherm, sinds de update naar ONE UI 7 en Android 15. Alleen rebooten helpt dan nog.
2. Onbegrijpelijk hoe mijn Navigatiebalk niet meer dan het < icoontje vertoont, terwijl de Instellingen me de keuze uit verschillende volgordes van alle 3 de bekende icoontjes biedt. 
3. Bij booten, na SIM PIN, dan inloggen, krijg ik steevast een 'System-UI werkt niet' error, die alleen een Herstart toelaat. Bij de tweede login krijg ik het Navigation Bar probleem met alleen de < knop, en dus met de beperking dat ik maar één app tegelijk open kan hebben, meer is niet beschikbaar.
4. Samsung Support doet er eindeloos (nu al een week) over om me met één vraagje per dag verder te helpen, maar lijken deze programmeerfout nog niet te willen doorzetten.
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
scirocco60
First Poster
Opties
Hier ook 2 a14 toestellen die na de grote update slecht werken als er gebeld word kan je niet opnemen scherm staat vast. Ontgrendelen lukt ook vaak niet. Houd de volume knop en powerknop in gedrukt om opnieuw te opstarten.
0 Likes
Members_6y0ix76
First Poster
Opties

Is dit een oplossing? dacht het niet! Een oplossing is waardoor iets weer werkt, niet een hele poeha om mij bij Samsung te registreren. Ik lees hierr steeds maar weer hetzelfde. Kan dus alleen een nieuwe telefoon aanschaffen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is de enige optie. Als door een update het toestel van velen niet goed werkt dan moet iedereen foutrapporten sturen naar de ontwikkelaars. Dan krijgen hun de logs binnen en kan er een update komen om het recht te zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_igbLZVF
First Poster
Opties

Zit met hetzelfde probleem: na de recente update "bevriest" het scherm van mijn Galaxy A14 voortdurend en pas na tientallen (of honderden) keren de knop aan/uit in te drukken krijg ik hem  --  eventjes!  -- weer aan de praat. Een vriendelijke mevrouw in het Samsung Service Center in Antwerpen stelde aanvankelijk voor om te wachten op een nieuwe update. Dat vond ik geen optie en dus heeft ze mijn toestel gereset (waarbij links en rechts wel wat informatie verloren is gegaan). Helaas, eenmaal weer thuis is het probleem er in alle hevigheid opnieuw! Omdat ik nu eenmaal een smartphone nodig heb voor authenticatie op m'n werk heb ik knarsetandend een nieuw toestel gekocht, maar mijn vertrouwen in Samsung heeft een flinke dreun gekregen. Paul Gybels, docent Universiteit Antwerpen

0 Likes
tegekvoorwoorden
First Poster
Opties
Na update van mijn Samsung a14 problemen met vergrendelscherm. Samsung zal met een flinke vergoeding moeten komen omdat zeer veel mensen dit probleem ook hebben en zelfs een andere telefoon moeten kopen.
0 Likes
1eef2
First Poster
Opties
Hier een week geleden de update gedaan. Helaas.... nu moet ik meerdere keren per dag een herstart doen omdat scherm vd telefoon niet werkt. Zwaar irritant. Heb een melding gedaan bij Samsung. Advies is wachten op een volgende update.
0 Likes
teringzooi
First Poster
Opties
Mijn touchcreen werkt niet meer naar update 7.0
0 Likes
teringzooi
First Poster
Opties
Sinds de update werkt touchsvrewn niet meer. En nu?
0 Likes
jvhap
First Poster
Opties
Bij mijn toestel ook na de update problemen met reageren op scherm. Herstarten lost het tijdelijk op
0 Likes