2 weken geleden
Opgelost! Ga naar oplossing.
maandag
maandag
Is dit een oplossing? dacht het niet! Een oplossing is waardoor iets weer werkt, niet een hele poeha om mij bij Samsung te registreren. Ik lees hierr steeds maar weer hetzelfde. Kan dus alleen een nieuwe telefoon aanschaffen.
maandag
woensdag
Zit met hetzelfde probleem: na de recente update "bevriest" het scherm van mijn Galaxy A14 voortdurend en pas na tientallen (of honderden) keren de knop aan/uit in te drukken krijg ik hem -- eventjes! -- weer aan de praat. Een vriendelijke mevrouw in het Samsung Service Center in Antwerpen stelde aanvankelijk voor om te wachten op een nieuwe update. Dat vond ik geen optie en dus heeft ze mijn toestel gereset (waarbij links en rechts wel wat informatie verloren is gegaan). Helaas, eenmaal weer thuis is het probleem er in alle hevigheid opnieuw! Omdat ik nu eenmaal een smartphone nodig heb voor authenticatie op m'n werk heb ik knarsetandend een nieuw toestel gekocht, maar mijn vertrouwen in Samsung heeft een flinke dreun gekregen. Paul Gybels, docent Universiteit Antwerpen
woensdag
donderdag
vrijdag
vrijdag
vrijdag