Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A8 blijft op startscherm staan

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2020 02:41 PM)
2175 Weergaven
Maiky1
First Poster
Opties

Hallo, Mijn vader heeft een Samsung Galaxy 8A. 

Hij heeft deze opgeladen, omdat hij op was en nadat hij hem opstartte kreeg hij het "boot scherm" of recovery scherm te zien. Hij zegt dat hij hier per ongeluk ergens op drukte ( niet op data wipe). Hij kreeg toen een download scherm te zien, maar dit deed niks.  De telefoon blijft nu hangen op het eerste dat je ziet als je de telefoon aanzet "smasung galaxy A* powered by android" en verder gaat hij niet. Je kunt de telefoon ook niet uitzetten, alleen met de downknop en de aan knop opnieuw op laten starten, maar dit maakt niet veel uit. ik heb ook als in het recovery scherm geprobeerd om hem uit te zetten en opnieuw op te starten of via reboot system now/reboot to bootloader, maar dit deed allemaal niks. 
Heeft iemand enig idee wat hier gebeurd kan zijn? En heeft iemand hier een oplossing voor of kunnen we deze weggooien?

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Weggooien hoeft zowiezo niet dit is iets wat gefixt kan worden.

Screenshot_20200816-130528_Chrome.jpg

 was dit het scherm dat hij zag?

De optie wipe data factory reset zou het probleem kunnen oplossen maar dan ben je wel je gegevens kwijt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Maiky1
First Poster
Opties

Ja dat is inderdaad het scherm, ik heb zojuist het wipen van de data geprobeerd, maar heb nu nog steeds hetzelfde probleem. Dit is het scherm wat ik krijg na het wipen van de data

IMG_20200816_143927.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

En als je op reboot now klikt wat gebeurd er dan?

0 Likes
Maiky1
First Poster
Opties

Dan start de mobiel op, maar blijft hij opnieuw op het scherm "Samsung Galaxy A8 powered by android" staan. Verder gebeurd er niets.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

https://www.google.com/amp/s/thedroidguy.com/fix-samsung-galaxy-a8-2019-thats-stuck-infinite-boot-lo...

Zou je deze stappen kunnen doorlopen, wellicht kan je zo wel erin komen en als dat werkt zet hem dan aub niet uit of opnieuw starten want als je erin kan komen op deze manier dan kunnen we misschien het probleem oplossen. Ik ben de komende uren online dus ik zal proberen snel te reageren

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Na onze privéberichten is mijn conclusie dat je naar een service punt moet gaan.  Zodat het toestel opnieuw geïnstalleerd kan worden.

0 Likes