Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slecht bereik nieuwe A51

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2020 07:23 AM)
4248 Weergaven
Rud1311
Student
Opties

sinds een maand heb ik een nieuw A 51 toestel. Wanneer ik niet bel is de verbinding met het netwerk vaak 0 of 1 streepje, binnen of buiten maakt niet uit. Als ik de telefoon opnieuw start en hij maakt verbinding met het netwerk geeft hij 4 streepjes aan om vervolgens weer naar 1 of 0 terug te lopen. Tijdens het bellen loopt hij vaak op van 1 naar 3 of 4 streepjes. Blijft hij op 1 of 0 streepjes dan valt het gesprek ook weg of horen ze me slecht of niet. Iemand een idee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Fabrieksherstel en als dat niets oplost terug ermee naar waar je hem hebt gekocht er is duidelijk iets mis mee. De verantwoordelijkheid van de verkoper om een degelijk product te leveren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Even je netwerk instellingen resetten en kijken of dat helpt. Je zou als dat niet werkt een andere simkaart kunnen proberen om dat uit te sluiten. 

Als dat ook niet werkt terug naar de verkoper, die is verplicht een goed werkend product te leveren.

0 Likes
Rud1311
Student
Opties

Helaas geen succes, Simkaart is het ook niet want in mijn oude Huawei toestel geeft hij overal vol bereik.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Fabrieksherstel en als dat niets oplost terug ermee naar waar je hem hebt gekocht er is duidelijk iets mis mee. De verantwoordelijkheid van de verkoper om een degelijk product te leveren.

BruceH
Community Manager
Opties

Ik raad je inderdaad aan om hem ter reparatie aan te melden of het aan te kaarten bij de verkoper 👍

Laat je weten hoe het is afgelopen?

rsz-846676
Sarozon
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde probleem. Zet je telefoon thuis op 2g,na een paar seconden heb je goed ontvangst, dit werkt voor mij perfect