Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kun je de A55 in Amerika gebruiken?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2025 10:25 PM)
158 Weergaven
Atsie
Student
Opties
Ik ga binnenkort naar Amerika. Ik wil.hier in Nederland een SIMkaart aanschaffen. 
Nu lees ik iets over getal of niet hebben van de juiste frequenties. Maar hoe, wat een wat kan ik niet vinden. 
Heeft de A55 de juiste frequenties om te gebruiken met het At&t, T-Mobile of Verizon netwerk, zodat ik mijn mobiel ook in de U.S.A. kan gebruiken? Of moet ik een nieuwe kopen?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt je telefoon gewoon gebruiken. Het is goedkoper om daar een simkaart aan te schaffen. Of een Esim online kopen voor de hele reis.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Atsie,

Patrick heeft gelijk. De ondersteuning voor 4G en 5G netwerken kunnen wel per gebied verschillen, maar dit is meestal afhankelijk van de provider. Updates voor jouw Benelux toestel (waaronder de apps) kunnen ook later pas beschikbaar zijn op een Non-Benelux netwerk, Wanneer je nog vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen. Ik wens je alvast veel plezier in Amerika!

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt je telefoon gewoon gebruiken. Het is goedkoper om daar een simkaart aan te schaffen. Of een Esim online kopen voor de hele reis.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Atsie,

Patrick heeft gelijk. De ondersteuning voor 4G en 5G netwerken kunnen wel per gebied verschillen, maar dit is meestal afhankelijk van de provider. Updates voor jouw Benelux toestel (waaronder de apps) kunnen ook later pas beschikbaar zijn op een Non-Benelux netwerk, Wanneer je nog vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen. Ik wens je alvast veel plezier in Amerika!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Atsie
Student
Opties
Bedankt voor de info🙏