Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen na overzetten via smartswitch met microsoft, authenticator en outlook

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2022 01:37 PM)
628 Weergaven
GBC
First Poster
Opties

Ik heb gisteren gegevens overgezet via smartswitch. Bij aanmelden outlook direct problemen, want code van authenticator werd niet verzonden naar de server, ook via telefooncode werd niet herkend. Daarom zowel outlook als authenticator verwijderd opnieuw er opgezet maar nu kom ik zelfs niet meer ingelogd in authenticator, want microsoft aanmelding stuur melding naar authenticator die ik niet geopend kri

jg...en microsoft ondersteuning...nu 2 uur al aan het appen zonder oplossing. HELP!!!

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Authenticator apps zijn echt een hell wanneer je van toestel wisselt. Heb je je oude telefoon nog? met alle data? 

Dan kan je via dat toestel en de authenticator app weer toegang krijgen. 

0 Likes
GBC
First Poster
Opties

Helaas, heb ik gisteren die telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en ingericht voor echtgenoot,

microsoft kan me ook niet verder helpen...2 uur in de chat met 2 verschillende gezeten die het dan over een herstelcode hebben en ook niks bijdragen. Is nu enige oplossing wellicht alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen op telefoon, of kom ik dan bij aanmelden outlook weer authenticator tegen

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Helaas staat dit allemaal los van je instellingen en dergelijke op je telefoon. Het zit in de app van Microsoft authenticator. Terug zetten naar fabriek instellingen lost dit dus ook niet op. 
Ben je op een ander apparaat ingelogd op je outlook? Er zijn namelijk meerdere mogelijke oplossingen.

0 Likes
GBC
First Poster
Opties

Ja ik sta op mijn computer ingelogd op outlook, kan ik daar wat mee? Anders kan ik op telefoon van echtgenoot mijn  outlookaccount aanmaken. Maar wat kan ik dan op mijn nieuwe telefoon daar mee?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kijk met het feit dat je op je computer bent ingelogd kan zeker helpen.  Ga hierbij naar je accountinstellingen en dan hoogstwaarschijnlijk naar beveiliging. Hier kan je met een beetje geluk je autheticator resetten en opnieuw instellen op je nieuwe telefoon.  Het kan zijn dat je hier  zelfs de sleutel ergens hebt staan, dan kan je deze direct gebruiken. 

Mocht dit niet lukken kijken we naar de andere optie

0 Likes
GBC
First Poster
Opties

Heb  in beveiliging idd  gevonden, ook authenticator...maar verwijderen lukt niet... nu steeds melding te veel codes gevraagd, morgen weer proberen wat een shitt, sorry, jij bedankt voor het mee denken.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Om in ieder geval weer bij je outlook te kunnen kun je bij het inloggen waar hij om een code vraagt als het goed is ergens klein kiezen voor iets in de richting van: gebruik andere authenticatie methode. waarschijnlijk kan je dan een sms'je of belletje ontvangen en kan je er in ieder geval weer in. 

Maar ondanks dat zou ik hem alsnog proberen te resetten voor de volgende keer. 

En graag gedaan! :smiling-face: 

Sahri
Helping Hand
Opties
Een tip voor de volgende keer; herstelcodes van de authenticator uitprinten en veilig opbergen!
0 Likes
Oplossing
Gonco
First Poster
Opties
Uiteindelijk 2 dagen later weer in kunnen loggen op Microsoft via andere telefoon, daar auhenticator verwijderd waarna ik Outlook weer zonder problemen kon aanmelden en gebruiken.
0 Likes