Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan de naam van de telefoon niet veranderen galaxy A03 core

(Onderwerp aangemaakt op: 13-10-2022 01:42 PM)
354 Weergaven
Coatinc Mook
First Poster
Opties

Ik heb 6 Samsung A03 telefoons. Omdat die allemaal dezelfde naam hebben zou het prettig zijn dat de naam veranderd kan worden. Helaas. Zo eenvoudig als het zou moeten gaan, zo moeilijk is het . Bij instellingen kan ik systeem kiezen en bij info telefoon zou dan de naam meteen veranderd kunnen worden. Helaas is dat dus niet mogelijk. Naam staat ook niet meteen bovenaan zoals ik overal zie, maar als 3e optie . Kan naam dan ook niet selecteren. Dit is zo bij alle 6 de toestellen. Iemand een oplossing?

Groetjes George

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit ook mogelijk is op jouw toestel, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken 😇  Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

kun je eens een screenshot bijvoegen van de pagina waar je dit op wil doen?  (streep wel even alle prive gegevens door als serienr etc als dit hier staat)

Coatinc Mook
First Poster
Opties

A03 Core.jpg

0 Likes
Coatinc Mook
First Poster
Opties

Bij de meeste staat hierboven dus de Naam met een bewerken button

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hmm, de toestellen draaien op een andere versie dan de mijne, dat maakt het wat lastiger om te helpen. Waarvoor wil je het gebruiken? je kan namelijk ook op andere plekken een naam naar voren laten komen.

0 Likes
Coatinc Mook
First Poster
Opties

Ik wil in het overzicht direct kunnen zien welke foon het is. Ik wil niet telkens een ander overzicht er naast moeten leggen met de serienummers

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat snap ik, maar in welk overzicht? Je kan bijvoorbeeld ook wanneer je contacten opent meteen je naam zien (mits ingesteld)

0 Likes
Coatinc Mook
First Poster
Opties

Foon wordt niets als foon gebruikt, dus geen contacten. Ik gebruik het vaak in MY Samsung. Om te kijken waar de mobieltjes zich bevinden en of ze nog actief zijn

0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Als je naar instellingen gaat en dan op het vergrootglas tikt kun je zoeken. 

Als je zoekt op het woord: naam 

Komt er dan in de zoekresultaten te staan: 

Telefoonnaam bewerken 

Zo ja, tik daar dan op om de naam van je telefoon te bewerken

Screenshot_20221013_154301_Settings Suggestions_1000001093_1665668581.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah zo. Dan zou ik zeggen log in op find my mobile van samsung. zoek de betreffende telefoons links in de lijst onder mijn apparaten en klik op de 3 puntjes -> hier kun je vervolgens de "bijnaam" wijzigen.