op 13-10-2022 01:42 PM
Ik heb 6 Samsung A03 telefoons. Omdat die allemaal dezelfde naam hebben zou het prettig zijn dat de naam veranderd kan worden. Helaas. Zo eenvoudig als het zou moeten gaan, zo moeilijk is het . Bij instellingen kan ik systeem kiezen en bij info telefoon zou dan de naam meteen veranderd kunnen worden. Helaas is dat dus niet mogelijk. Naam staat ook niet meteen bovenaan zoals ik overal zie, maar als 3e optie . Kan naam dan ook niet selecteren. Dit is zo bij alle 6 de toestellen. Iemand een oplossing?
Groetjes George
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-10-2022 04:01 PM
Nee....alleen de verwijzing weer naar het scherm info telefoon, waar de naam van de foon staat, maar dus niet gewijzigd kan worden
op 13-10-2022 04:04 PM
Ja, dat had ik al gedaan, maar ik wil toch ook de naam kunnen veranderen. Zodat ik ook zie welke foon het is als ik het apparaat in de hand heb
op 13-10-2022 07:42 PM
op 17-10-2022 10:14 AM
Om na te gaan of dit ook mogelijk is op jouw toestel, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken 😇 Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn