Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met Finder van Samsung:

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2021 04:20 PM)
2801 Weergaven
Paulette1949
Explorer
Opties
Mijn toestel is een Samsung Galaxy A6+.
Wanneer ik vroeger in mijn startscherm omhoog veegde kreeg ik de schermen met alle Apps. Wanneer ik dit nu doe, krijg ik een zwart scherm van Finder met daarop enkele Apps. 
De oorzaak is een wijziging in de Instellingen, betreffende het terugvinden van het toestel, ook met een melding op het beginscherm naar welk nummer moet gebeld worden, in geval iemand de telefoon zou vinden. Nu zou ik graag dit alles willen ongedaan maken maar ik krijg dit niet voor mekaar. Iemand die mij hierin kan helpen aub?

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Paulette1949
Explorer
Opties
Het startscherm is nu volledig weg, ik heb nu gewoon 2 schermen met al mijn Apps en daar kan ik mee leven.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
klik in de finder rechts op de 3 puntjes, kies instellingen, daar kan je je startscherm aanpassen.
Via het standaard instellingenscherm (wieltje) kan je via apps, samsung apps instellingen dan op finder klikken en dan zie je de instellingen eerste 3 opties zet je best af.
Via instellingen, vergrendelscherm, contactinfo kan je de contactboodschap aanpassen.
Succes
0 Likes
ChrisPinoy
Journeyman
Opties
Hoi Paulette... Indien je er nog niet zou geraken met de uitleg van Didtro hierboven, kan je ook nog simpelweg een "app knop" op je startscherm zetten. Als je daar dan op drukt ga je ook naar dezelfde app bibliotheek. ik heb twee screenshots bijgevoegd zodat je kan zien wat je hiervoor moet doen.

Grts,
Chris

Screenshot_20210224-220315_One UI Home_1154.jpg

Screenshot_20210224-220309_Settings_1153.jpg

0 Likes
Paulette1949
Explorer
Opties
dit krijg ik via Finder instellingen. via de standaardinstellingen, Apps, krijg ik allemaal verschillende apps van Samsung, maar geen Finder. Die staat er wel afzonderlijk op. Daar heb ik gisteren al proberen iets mee te doen: uitschakelen, maar alles blijft. Gedwongen stoppen, alles blijft.

Screenshot_20210225-094852_Settings.jpg

Screenshot_20210225-094229_Finder.jpg

Screenshot_20210225-094651_Settings.jpg

0 Likes
Paulette1949
Explorer
Opties
Hier geraak ik ook niet verder

Screenshot_20210225-095808_One UI Home.jpg

0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
je kan de finder niet uitschakelen. Kan je me via instellingen eens zeggen welke android versie je hebt, maakt het makkelijker.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
zoeken vanuit startscherm uitschakelen
0 Likes
Paulette1949
Explorer
Opties
versie9

Screenshot_20210225-100759_Settings.jpg

0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
die instellingen zijn natuurlijk heel anders dan android 11.
0 Likes
ChrisPinoy
Journeyman
Opties
Hmm, ja dat is anders dan mijn toestel. Maar probeer misschien eens wat ik op de bijgeleverde screenshot heb aangeduid. Misschien kan het dat zijn. En over jouw reactie op Didtro, alle apps die je op je toestel installeert staan altijd in de "apps" file in de instellingen.

Screenshot_20210225-100438_Samsung Members_1167.jpg

0 Likes