Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met Finder van Samsung:

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2021 09:19 AM)
423 Weergaven
Paulette1949
Explorer
Opties
Mijn toestel is een Samsung Galaxy A6+.
Wanneer ik vroeger in mijn startscherm omhoog veegde kreeg ik de schermen met alle Apps. Wanneer ik dit nu doe, krijg ik een zwart scherm van Finder met daarop enkele Apps. 
De oorzaak is een wijziging in de Instellingen, betreffende het terugvinden van het toestel, ook met een melding op het beginscherm naar welk nummer moet gebeld worden, in geval iemand de telefoon zou vinden. Nu zou ik graag dit alles willen ongedaan maken maar ik krijg dit niet voor mekaar. Iemand die mij hierin kan helpen aub?

image

Paulette1949
Explorer
Opties
Dat begrijp ik.
0 Likes
Paulette1949
Explorer
Opties
Dat heb ik gedaan en mijn zwarte Finder scherm is verdwenen. Ik zal eens heropstarten nu en kom dan terug.
0 Likes
ChrisPinoy
Journeyman
Opties
Tuurlijk, neem je tijd...🙂
Oplossing
Paulette1949
Explorer
Opties
Het startscherm is nu volledig weg, ik heb nu gewoon 2 schermen met al mijn Apps en daar kan ik mee leven.
Paulette1949
Explorer
Opties
Bedankt voor de hulp alle twee!
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
graag gedaan
Se7n
Hotshot
Opties
ga naar instellingen, startscherm, dan lay-out startscherm en kies voor apps- en startscherm
0 Likes
ChrisPinoy
Journeyman
Opties
Das graag gedaan. Als je nu op die twee schermen naar beneden swiped en je gaat dan naar het app scherm dan betekent dit dat alle apps op je startscherm zijn geplaatst en je dus gewoon de onnodige app van je startscherm kan halen. Als je naar beneden swiped en er gebeurt niets betekent dat je al op je apps scherm bent. Dan duw je gewoon lange tijd op de apps die je nodig hebt en dan krijg je de optie om die app op jouw startscherm te zetten en zo kan je je startscherm opnieuw instellen naar jou voorkeur.
Paulette1949
Explorer
Opties
Straks proberen, ik heb nu eventjes mijn handen vol. Cake aan het bakken voor mijn kleinkindjes die ik deze namiddag afhaal aan school: 8 en 10 jaar. Tot hoors, zeker!
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Geniet er dan maar van. Tot later
0 Likes