Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A35 probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2024 11:11 AM)
553 Weergaven
Jempi10
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een Samsung A35. In mijn auto gebruik ik Android auto, Verbinding met de A35 werkt zonder probleem ( muziek, gps, enz ) alles werkt normaal, behalve wanneer iemand met opbelt en ik opneem, hoor ik niets. De mensen die me opbellen horen me wel spreken , maar dan heel wazig en met veel geruis. Ook als ik iemand opbel is het probleem hetzelfde. Ik heb reeds meermaals de Samsung A35 geinstalleerd, maar probleem blijft. Mijn zoon heeft een Samsung S23 en hiermee zijn er geen problemen , ook met een IPhone 12 werkt alles prima . Kunnen jullie me helpen ? Mvg Jempi10

0 Likes
4 Antwoorden
Kobe Vervoort
Explorer
Opties
Hoe lang is het geleden dat je je apparaat opnieuw hebt opgestart? Probeer dat eens?
Check even voor nieuwe updates?
0 Likes
Jempi10
First Poster
Opties
Ik heb dit reeds gedaan, ook de update is ok. Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen. In elk geval bedankt voor de tips.
0 Likes
Jempi10
First Poster
Opties
Vandaag de test gedaan met een Samsung 22 . Deze werkt zonder probleem. Dus het is enkel mijn A35 die een probleem geeft
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jempi10,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A35 ook helemaal up-to-date? Zo ja, heb je ook een foutrapport hierover ingediend vai de Samsung Members-app? Kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes