Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartphone A14 met One UI versie 7.0 en Androi versie 15 weigert dienst

(Onderwerp aangemaakt op: vrijdag)
71 Weergaven
Members_UmsMFu4
Student
Opties

Sedert de laatste update weigert mijn smartphone dienst. Ik kan er niets mee aanvangen tenzij ik hem afzet met de combinatie volume - en aan/uitknop. Na het invoeren van de pincode kan ik hem tijdelijk gebruiken. Ik heb het vermoeden dat de laatste update de oorzaak is. Ik heb mij al suf gezocht naar een speciaalzaak om de oorzaak van het probleem te achterhalen en het op te lossen. Wie kan mij een hint geven? Ik ben geen techneut. Ik woon in West-Vlaanderen, regio Roeselare. Is mijn probleem een alleenstaand feit?

Het is momenteel zeer onhandig om zo mijn smartphone te gebruiken.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond, 

Dit is al een bekend probleem en er komt sowieso een update om dit op te lossen. Wanneer weet niemand helaas.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
markjelol
Pioneer
Opties
Ik heb precies hetzelfde probleem
0 Likes
markjelol
Pioneer
Opties
Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak is
0 Likes
markjelol
Pioneer
Opties
En ik kom uit provincie Antwerpen
0 Likes
Members_UmsMFu4
Student
Opties

Komt er nieuwe update zonder "bugs"? Is Samsung op de hoogte van het probleem?

weeeee
Voyager
Opties
Hallo, je woont in europa zoals wij allen dus hebt de a145r. Ik heb al met iemand van Roemenië gesproken die hetzelfde probleem heeft, ik heb het probleem ook, en nog anderen. Samsung zou volgens die persoon in Roemenië de update teruggetrokken hebben hoewel ik niet weet hoe juist dit is. Meerdere hebben het al gemeld dus ik denk dat ze het weten, hopelijk ook iets aan doen. Ikzelf ben ook in west vlaanderen maar minder van belang. Groeten
Pollepak
First Poster
Opties
Bij mij ook problemen na laatste update...te pas en onpas blijft het scherm gevoelloos en reageerde dus niet op de aanrakingen...zeer vervelend...soms doet hij het wel en soms niet...als het langer duurt is harde opstart opnieuw nodig en reageert het scherm opnieuw....maar probleem blijft terugkeren...Samsung graag een fixupdate voor deze vervelende bug...ASAP....
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond, 

Dit is al een bekend probleem en er komt sowieso een update om dit op te lossen. Wanneer weet niemand helaas.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
markjelol
Pioneer
Opties
Dankjewel laat het ons zo snel mogelijk weten
0 Likes
markjelol
Pioneer
Opties
Ik heb net hetzelfde probleem ik moet zelfs 13 of 14 of zelfs 20 keer proberen om het te doen slagen
0 Likes