Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem bij spelen Pokemon go

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2024 12:32 PM)
466 Weergaven
Phara
Apprentice
Opties
Hallo, 
Heeft er nog iemand problemen bij het spelen van pokemon go.
Ik krijg regelmatig dit te zien.

image

Samsung A54, nieuw sedert januari.
Heb nog maar 1 vermelding gevonden, maar daar ook geen oplossing.

9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Phara,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel en de App volledig up-to-date? Zo ja, heb je geprobeerd de App opnieuw te installeren?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Phara
Apprentice
Opties
Toestel en app volledig up to date. Reeds verwijderd, gsm ook gereset naar fabrieksinstelling want ook probleem met WhatsApp. Geprobeerd met 60Hz en 120Hz, geen verschil. Deze is wel heel duidelijk, soms is het ook minder of niet te zien. Ook een nieuwe simkaart geplaatst
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Phara,

Dus de issue blijft ook aanwezig na een fabrieksherstelling. Heb je met WhatsApp precies dezelfde issue of is daar iets anders mee?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Phara
Apprentice
Opties
Nee whats app is opgelost. Buiten pokemon geen problemen. Heb ook op internet gezocht of nog iemand zelfde probleem had. Maar 1 persoon gevonden op reddit, contact opgenomen heeft nog altijd dit probleem.
Heb wel haar foto gebruikt, ik heb filmpjes maar kreeg deze hier niet bijgeplaatst.
Al naar servicecentrum geweest, dachten dat telefoon pokemon misschien niet aankon. Kan ik moeilijk geloven, tenslotte volgens website samsung zou hij qua games niet mogen onderdoen van S serie
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Phara,

je kan wellicht dit bij de Appmakers melden (meestal staat ergens een feedback knop) en via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Google Play Store reviews Pokemon Go. Niet alleen uw toestel heeft mankementen. Heb je geen Support of Help knop in uw Pokemon app om ontwikkelaars te contacteren? 1708603881225.jpg1708603881249.jpg
0 Likes
Phara
Apprentice
Opties
Ik vermoed dat het bij mij aan mijn toestel ligt ipv aan de game. Geen probleem bij oud toestel, nieuwe gsm ingeschakeld, direct probleem??? Van een update van pokemon dus geen sprake.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Ik had ook een game dat op nieuw toestel constant crashte. Heb op korte tijd 3 updates van die ontwikkelaar gekregen en bij mij is het een heel pak beter. Als het aan uw toestel zou liggen stuur een foutrapport naar Samsung, wat is de feedback?
0 Likes