Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met A23 na update

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2024 06:13 AM)
487 Weergaven
omie4me
First Poster
Opties

Mijn telefoon is na de laatste update verschrikkelijk traag., apps werken niet of niet goed meer en het toetsenbord werkt niet meer goed in veel apps

6 Antwoorden
Members_oDupqjd
Student
Opties

Hier hetzelfde op S21FE en S24. Heel vervelend! 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_oDupqjd,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook na een fabrieksherstel? Wanneer de issue er dan nog steeds is kan je een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
noeldebruijn1984
First Poster
Opties
Hier hetzelfde 2x a23e maar wat een drama telefoons. Zo traag. Miskoop
0 Likes
MartinSaxo
First Poster
Opties

Geen miskoop. Je moet altijd kijken wat voor een update het is. Als het niet interessant is voor je, dan pak je hem niet. Alleen wel vervelend dat je elke keer een.melding krijgt van een update en dat kan je niet uitzetten.  Met updates is het ook zo dat je telefoon steeds voller raakt met al die Mb's.  Daarom doen ze het ook. Want dan moet je weer een nieuwe telefoon kopen. Ik ben wel tevreden met mijn A23 5G, maar ik heb een 128Gb

0 Likes
Members_5X28X78
First Poster
Opties

Ik heb ook de A23 5g maar erg traag,apps blokkeren en slechtste camera van al de samsungs die ik had.

Hoop dat er snel een oplossing komt ... een lijdensweg anders... heb gsm nog geen jaar 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_5X28X78,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook een Foutrapport hierover ingediend via de Samsung Members-app? Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes