op 28-04-2021 01:23 PM
Dag,
Ik heb vorige week de nieuwe samsung software update gedaan en sindsdien geeft mijn samsung smartphone galaxy A50 aan dat het apparaat oververhit is geraakt. Ik kon geen enkele app meer openen, zelf niet eens meer mijn berichten. Ik heb hem proberen heropstarten zonder echt veel resultaat. Nadien heb ik hem helemaal laten leeglopen en dus met rust geladen en nu kan ik hem niet eens meer opladen aangezien er een oranje driehoek opkomt met een thermometer erop en een teken dat ik mijn oplader eruit moet halen.
Echt vreemd dit aangezien mijn gsm nooit warm heeft aangevoeld?
Kan iemand me adviseren?
mvg,
Brecht
op 28-04-2021 02:31 PM
op 28-04-2021 03:25 PM
Er is naar mijn weten niets anders verkeerd met mijn gsm. Geen barsten en de oplaadpoort ziet er schoon uit. Ik zal dus idd best eens contact opnemen.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord!
op 28-04-2021 03:26 PM
op 18-04-2022 08:15 AM
Hallo, ik heb gisteren mijn A52s de laatste update gegeven en meteen daarna krijg ik de melding dat deze oververhit is en wordt afgesloten. Vanmorgen weer geprobeerd, maar kan er niks meer mee. Steeds gaat hij uit ivm oververhitting. Er is totaal niks aan de hand met die telefoon. Het was echt meteen zo na de update en daarvoor deed hij t prima. Kan dit aan die update liggen en wie kan me vertellen wat de oplossing is? Alvast bedankt.
op 20-04-2022 09:48 AM
Hi @Sabine0412, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 20-04-2022 11:13 AM
op 20-04-2022 11:47 AM