Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

oververhitting na nieuwste update

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2021 01:23 PM)
2743 Weergaven
BrechtV
Student
Opties

Dag,

Ik heb vorige week de nieuwe samsung software update gedaan en sindsdien geeft mijn samsung smartphone galaxy A50 aan dat het apparaat oververhit is geraakt. Ik kon geen enkele app meer openen, zelf niet eens meer mijn berichten. Ik heb hem proberen heropstarten zonder echt veel resultaat. Nadien heb ik hem helemaal laten leeglopen en dus met rust geladen en nu kan ik hem niet eens meer opladen aangezien er een oranje driehoek opkomt met een thermometer erop en een teken dat ik mijn oplader eruit moet halen.

Echt vreemd dit aangezien mijn gsm nooit warm heeft aangevoeld?

Kan iemand me adviseren?

mvg,

Brecht

0 Likes
7 Antwoorden
DIZZKY
Pioneer
Opties
Hoi, is toevallig je scherm gebroken of zijn er andere dingen kapot? Dan kan er stof in komen waardoor de hitte kan ontstaan. Check ook even of je oplaad poort en speakers schoon zijn.

Het lijkt mij sowieso handig om met samsung contact op te nemen via Facebook Messenger of hun telefoonnummer.

Laat het maar weten!
BrechtV
Student
Opties

Er is naar mijn weten niets anders verkeerd met mijn gsm. Geen barsten en de oplaadpoort ziet er schoon uit. Ik zal dus idd best eens contact opnemen.

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

DIZZKY
Pioneer
Opties
Geen probleem!
0 Likes
Sabine0412
First Poster
Opties

Hallo, ik heb gisteren mijn A52s de laatste update gegeven en meteen daarna krijg ik de melding dat deze oververhit is en wordt afgesloten. Vanmorgen weer geprobeerd, maar kan er niks meer mee. Steeds gaat hij uit ivm oververhitting. Er is totaal niks aan de hand met die telefoon. Het was echt meteen zo na de update en daarvoor deed hij t prima. Kan dit aan die update liggen en wie kan me vertellen wat de oplossing is? Alvast bedankt.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sabine0412, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sabine0412
First Poster
Opties
Hoi, ik was gisteren bij Vodafone ivm dezelfde melding (oververhitting). Die gaan hem opsturen naar Samsung want hun konden er niks meer aan doen. Telefoon blijft 2 minuten aan en schakelt dan automatisch uit ivm zogenaamde oververhitting. Nu maar hopen dat het gewoon garantie is en hij weer normaal werkt als ik hem over 10 werkdagen terugkrijg.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? Hopelijk heb je je telefoon ook sneller weer terug 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes