Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De trilfunctie werkt niet in de niet storen modus.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2021 06:48 AM)
514 Weergaven
Members_TdJavSn
Student
Opties

Als ik de "niet storen" functie activeer en daarbij een uitzondering inschakel (oproepen en alarmen), dan trilt het toestel niet ik als ik gebeld word of als er een alarm af gaat. Als ik niet storen uit zet, dan trilt het toestel wel, als ik niet storen aan zet, (met geluid en tril), dan hoor ik alleen geluid en trilt het toestel niet en als ik niet storen aan zet (alleen tril), dan zie ik wel het alarm of oproep in het scherm, maar trilt het toestel niet.

Ik heb al contact gehad via facebook en telefonisch. Er heeft ook een collega van jullie, mee gekeken via tutor, maar het lijkt een software bug, die door een update verholpen zou moeten worden. In safe mode werkte het namelijk ook niet. Ik gebruik de functie meerdere keren per dag en vooral voor mijn alarmen is het vervelend.

Wat te doen?

0 Likes
3 Antwoorden
DIZZKY
Pioneer
Opties
Hoi, ik heb er zelf ook even na gekeken maar bij mij werkt het ook niet. Is er in de tussentijd al een update geweest die het zou moeten verhelpen? Zo ja, nog een keer contact opnemen met samsung. Als er nog geen update is geweest zou ik gewoon afwachten.
0 Likes
Members_TdJavSn
Student
Opties

Ja ik heb dus contact gehad en toen kwamen we tot de conclusie, dat enkel een software-update dit gaat oplossen.  Echter is het voor mij een primaire functie en is er geen garantie dat het in de volgende update is opgelost.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_TdJavSn,

Ik raad je aan om hier een foutrapport over te sturen via de Samsung Members app.

Dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en zo kunnen we werken aan een oplossing 👍

rsz-846676
0 Likes