Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify app wil niet volledig downloaden

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2021 10:02 AM)
1676 Weergaven
HANS 49
Student
Opties

De spotify app wil niet volledig downloaden op de telefoon maar blijft bij 75% hangen. Had de app op advies eerst verwijderd om hem opnieuw te downloaden.

Wat te doen?

Bij voorbaat dank20210427_094535.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HANS 49,

Heb je het zowel via Wi-Fi als 3/4/5G geprobeerd?

Je kunt de netwerkinstellingen ook eens resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
DIZZKY
Pioneer
Opties
Heb je al je telefoon opnieuw opgestart en het downloaden opnieuw geprobeerd? Dat zou ik eerst even checken. Laat maar weten of het lukt!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga naar instellingen > apps Google play store en Google Play services, bij beide opslag en gegevens wissen. Daarna opnieuw inloggen bij de Playstore en downloaden.👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @HANS 49,

Welkom op de Community, laat je weten of het is gelukt met de tips van Patrick en DIZZKY? 😉

rsz-846676
0 Likes
HANS 49
Student
Opties

Hallo Patrick,  ik heb het inmiddels 3x geprobeerd maar zonder resultaat. en het downloaden gaat nu maar voor 48 %.

Het volgende heb ik gedaan: instellingen > apps Google play store > opslag > gegevens gewist en cache leeg gemaakt. na controle staat er bij gegevens weer 40,96 KB en buffer is leeg.

Bij Google Play services > opslag  > cache leeggemaakt > opslag beheren > alle gegevens wissen > ok 

Na controle gegevens weer 37,45 MB en bij Buffer 496 KB.

De play store versie: 25.0.35-21 [0] [PR] 369944192

Wat is er nog meer te verzinnen?

0 Likes
HANS 49
Student
Opties

Hallo Dizzy,

Weet niet of je de antwoorden ook kunt lezen maar het is helaas niet de oplossing.

Bedankt voor de moeite.

MVG Hans

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HANS 49,

Heb je het zowel via Wi-Fi als 3/4/5G geprobeerd?

Je kunt de netwerkinstellingen ook eens resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
HANS 49
Student
Opties

Hallo Bruce,

Gelukt, ik ben helemaal blij met jullie, zo snel reageren en hulp van alle kanten. Super!!!!

😀😊🥂

0 Likes
HANS 49
Student
Opties
Galaxy A Series

Hallo Bruce,

Gelukt, ik ben helemaal blij met jullie, zo snel reageren en hulp van alle kanten. Super!!!!

😀🍾

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Daar is de Community voor 😁

Is het inmiddels wel gelukt?

rsz-846676
0 Likes