Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ophaalservice

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2021 10:45 PM)
401 Weergaven
Brett the greatest
First Poster
Opties

Ik wil binnenkort mijn galaxy a70 laten reparen doordat deze niet wil opladen. Ik heb een andere oplader geprobeerd en dat werkt niet, nu heb ik dus de oplader die bij deze telefoon hoort op een s20 aangesloten en dan laadt ie prima op dus ik ben er zeker van dat of de usb-c poort, moederbord of batterij niet goed werkt. om dit te repareren wil ik kiezen voor ophaalservice, zijn er kosten verbonden aan de deze service?

0 Likes
2 Antwoorden
MarkRosendaal
Journeyman
Opties
Het toestel wordt kosteloos opgehaald en gebracht. Zodra ze het toestel binnen hebben zullen ze kijken wat het probleem is en zoeken naar een oplossing. Als de oplossingen binnen de garantie valt, zal het toestel kostenloos worden gerepareerd.
Wanneer dit niet het geval is en er moet betaald worden voor de reparatie, zal er contact met jou opgenomen worden. Je kan dan kiezen om te betalen voor de reparatie, of je kunt de reperatie weigeren. In bijde gevallen wordt het toestel weer kostenloos teruggestuurd.
zo heb ik het tenminste begrepen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Brett the greatest,

Indien er geen gebruikersschade wordt geconstateerd aan jouw toestel en het toestel niet binnen de fabrieksgarantie valt, dan kunnen we hem kosteloos repareren. Je kunt gebruik maken van onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan: https://bit.ly/2r9D0B2

rsz-846676
0 Likes