Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toestel ter reparatie aangemeld voor ophaalservice maar geen bevestigingsemail ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2022 05:08 PM)
226 Weergaven
Antoine24
Student
Opties

Hallo,

Ik heb vandaag een Galaxy A32 ter reparatie aangeboden voor de ophaalservice. Er staat dat ik binnen 5 minuten een bevestigingsemail zou ontvangen. Deze heb ik dus niet ontvangen en ik heb ook mijn Spam folder gecontroleerd.

Mijn referentienummer is: iRMADRSA17726577

Kunt u er voor zorgen dat ik de mail alsnog ontvang?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Antoine24
Student
Opties

Hallo,

Vanochtend om 5.24 uur een mail ontvangen. Dus mijn email-adres is niet verkeerd. De email is gewoon niet op tijd verzonden. 

En inderdaad is de telefoon inmiddels vanmiddag opgehaald. Vanochtend ook netjes een SMS van Dynalogic gekregen.

Dus i.p.v. je krijgt binnen 5 minuten een email zou er misschien moeten staan je krijgt binnen 24 uur een email ter bevestiging.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, zou je mij even een privebericht kunnen sturen en je email adres even erin zetten? Dan laat ik het nakijken voor je!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik hoor van de moderator dat het als goed is net opgehaald is? Misschien is dan je email toch verkeerd.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
Antoine24
Student
Opties

Hallo,

Vanochtend om 5.24 uur een mail ontvangen. Dus mijn email-adres is niet verkeerd. De email is gewoon niet op tijd verzonden. 

En inderdaad is de telefoon inmiddels vanmiddag opgehaald. Vanochtend ook netjes een SMS van Dynalogic gekregen.

Dus i.p.v. je krijgt binnen 5 minuten een email zou er misschien moeten staan je krijgt binnen 24 uur een email ter bevestiging.

0 Likes