Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie door Dynafix

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2023 11:16 AM)
337 Weergaven
Hemcho
Journeyman
Opties
Mijn Galaxy A53 5G (pas 10 mnd oud) is inmiddels 2 keer gerepareerd binnen 2 weken tijd door Dynafix. Probleem nog steeds niet verholpen: simslot 1 defect, simkaart wordt niet herkend. Simslot 2 werkt wel. Voor de 3e keer weer een afspraak gemaakt door Samsung ophaalservice. Dynafix vermeld in de reparatienota's dat zij diverse onderdelen hebben vervangen en dat er uitvoerig is getest. Ik heb mijn twijfels bij dit bedrijf. Wat doet Samsung NL als het defect na de 3e reparatie ook niet wordt verholpen? Ik kan het toestel niet eindeloos blijven opsturen.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Hemcho
Journeyman
Opties
Ik heb vandaag een telefoontje ontvangen van Samsung NL dat mijn A53 onherstelbaar is. Ik ben uiteraard akkoord gegaan met het aanbod voor een nieuwe A54 toestel. Per mail bevestigd en levertijd tussen 10 en 15 dagen. Deze topservice had ik echt niet verwacht. Ik heb altijd een Samsung gehad en wil het nog steeds hebben 🙂.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Gerjanne
Voyager
Opties
Helaas ervaring mee ik had een S22 heb er maar 5 maanden gebruik van kunnen maken vanaf het begin al problemen 5 keer na dynafix geweest probleem nog steeds niet opgelost en samsung doet er helaas nix mee heb nu een S22 die niet bruikbaar is van bijna 800 toen en heb nu een vrij oud toestel waar ik eigenlijk nix meer mee kan dus ze laten je gewoon zitten ik heb ook besloten om hem ook niet meer op te sturen want ze pakken het probleem toch niet aan. Heb het idee dat dynafix personen in dienst heeft die er nix vanaf weten en maar gewoon wat doen in de plaats van het op te lossen voor mij geen samsung meer ga over op iphone denk ik.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Hemcho, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon ook na een reparatie niet helemaal goed werkt. Op een uitgevoerde reparatie krijg je 90 dagen garantie en in het servicecentrum zal je telefoon dan opnieuw onderzocht worden. Wanneer mijn collega's in het servicecentrum constateren dat jouw telefoon niet meer te herstellen is, gaan wij kijken naar een alternatieve oplossing.

Als je mij een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt met je reparatienummer en je e-mailadres, zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gerjanne, goedemorgen.

We zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten. Naast de ophaalservice hebben we ook de mogelijkheid om een afspraak te maken voor een bezoek aan één van onze service punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je mee kijken.

Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Goedenmiddag Martijn aan zn antwoord heb ik nix is elke keer hetzelfde antwoord wat ik krijg wil dat het opgelost wordt maar helaas komen jullie daar niet mee wat super jammer is al jaren klant van Samsung maar voor mij is de maat nu vol ik stap over naar Iphone mn besluit staat vast of er moet een oplossing komen voor dit probleem dan denk ik er nog even overna.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Gerjanne 

Via de website kan je een afspraak maakt voor een bezoek aan het servicepunt, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je meekijken en dit beoordelen. Jouw telefoon wordt dan verder onderzocht en het resultaat hiervan is ook leidend voor ons.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Hemcho
Journeyman
Opties
Ik heb vandaag een telefoontje ontvangen van Samsung NL dat mijn A53 onherstelbaar is. Ik ben uiteraard akkoord gegaan met het aanbod voor een nieuwe A54 toestel. Per mail bevestigd en levertijd tussen 10 en 15 dagen. Deze topservice had ik echt niet verwacht. Ik heb altijd een Samsung gehad en wil het nog steeds hebben 🙂.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Hemcho, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat het zo netjes wordt opgelost! Zodra het nieuwe toestel ook klaar is gemaakt voor verzending, krijg je ook van ons bericht om deze te volgen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes