Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbekende telefoonnummers direct naar voicemail

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2023 01:58 PM)
1082 Weergaven
softtoon
Student
Opties

Ik ben van plan om van een Iphone naar een Samsung telefoon over te stappen. Nu wordt ik elke dag meermalen gebeld door steeds wisselende telefoonummers met spam (mijn telefoonummer is gehackt). In de iphone stuur ik alle nummer die niet in mijn contacten staan direct door naar voice mail. Ik krijg alleen een melding op het scherm dat er iemand gebeld heeft maar de telefoon gaat verder niet over en ik wordt niet gestoord door dit soort meldigen. Nu probeer ik dit ook op een Samsung A serie voor elkaar te krijgen maar dat lukt me nog niet. Ik heb wel de optie "onbekende prive nummers blokeren" gevonden maar wanneer ik bel met een nummer die niet in de contacten staat gaat de telefoon gewoon over. Het werkt alleen waneer ik het nummer expleciet toevoeg. Maar dat wil ik niet omdat de nummers die me bellen continue wijzigen.

Hoe kan ik dit oplossen ?

0 Likes
4 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Ik zou niet weten of dit mogelijk is, maar er zit wel een optie op Beller-id en antispambeveiliging., misschien is dat wel een iets wat kan helpen.

softtoon
Student
Opties

Hallo

Bedankt voor de reactie. 

Uw suggestie had ik al geprobeerd maar werkt ook niet. Ik ben bang dat dat met een Samsung telefoon niet gaat lukken en dat het toch een iphone blijft. Jammer

0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Als je veel last heb van dit soort telefoontjes, kan je natuurlijk ook overwegen om een nieuw nummer te nemen. Ik weet het het is niet ideaal, maar dan ben je er wel meteen van af.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @softtoon, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je de optie aanzet om Oproepen van onbekende nummer te blokkeren, worden de oproepen waarbij geen telefoonnummer zichtbaar is niet doorgelaten. Wel zal je een melding krijgen dat er belpoging is geweest. 

Het is niet mogelijk om de oproepen van telefoonnummers welke niet in jouw contacten staan automatisch door te sturen naar je voicemail. Wel kan je de telefoonnummers apart invoeren om deze te laten blokkeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes