Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleur app melding aanpassen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2024 11:50 AM)
1283 Weergaven
Members_fzQBafC
First Poster
Opties

Sinds de update staan al de meldingen van alle apps (pop-ups) op hetzelfde kleur, groen. Is er een mogelijkheid deze te veranderen? Alvast bedankt!

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_fzQBafC , goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En bedoel je hier de kleur van de Edge-melding mee? Als je gaat naar Instellingen > Meldingen  > Pop-upstijl melding > Edge lighting-stijl, zie je hier dan de optie kleur staan?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mirjammm
First Poster
Opties
Martijn ik heb dit ook. Maar niet de pop up meldingen maar de gewone meldingen. Eerder was email rood en linked inn blauw bv...nu is alles wit!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mirjammm,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit zo na de laatste update en welk model toestel heb je? Je kan ook e.v. de Good Lock app installeren en dan via de QuickStar module kleuren van meldingen aanpassen. Zie ook onderstaande link. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/4aJvyC2

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Gauthh
Apprentice
Opties
Hi, ik heb precies hetzelfde sinds de laatste grote update en krijg de meldingen niet aangepast via Good Lock.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gauthh,

Bedankt voor jouw bericht. Krijg je wel de keuze om het aan te passen in de Good Lock app of helemaal niet?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Gauthh
Apprentice
Opties
Hoi Ajay, bedankt voor je reactie. Ik kan de kleuren aanpassen naar een andere kleur maar niet dat iedere app melding zn eigen kleur heeft zoals het altijd was. Groetjes
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gauthh,

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Gauthh
Apprentice
Opties
Hoi Ajay, dankje. Ik ga dat proberen! Groetjes