op 31-10-2022 04:13 PM - laatst bewerkt op 07-11-2022 08:44 AM door MartijnK
op 08-11-2022 12:23 PM
Hallo Martijn,
Dank voor je reactie.
Ik heb uiteindelijk maar contact opgenomen met Belsimpel daar is de A52 gekocht. Die hadden het in 15 minuten gefixed. Bleek de talkback functie te zijn die aan was gegaan. En dat verandert de werking van de telefoon nogal. Gelukkig allemaal weer goed gekomen maar heel blij wordt ik niet van de service van Samsung. Ik woon in Alkmaar en moest maar even naar het service punt in Amsterdam komen, alsof dat om de hoek is.
op 01-11-2022 03:47 PM
Hi @Maarten-1962, goedemiddag.
Is het je nog gelukt om je pincode in te voeren van je SIM-kaart? Werkten de cijfer toetsen niet?
Groeten,
MArtijn
op 08-11-2022 12:23 PM
Hallo Martijn,
Dank voor je reactie.
Ik heb uiteindelijk maar contact opgenomen met Belsimpel daar is de A52 gekocht. Die hadden het in 15 minuten gefixed. Bleek de talkback functie te zijn die aan was gegaan. En dat verandert de werking van de telefoon nogal. Gelukkig allemaal weer goed gekomen maar heel blij wordt ik niet van de service van Samsung. Ik woon in Alkmaar en moest maar even naar het service punt in Amsterdam komen, alsof dat om de hoek is.
op 08-11-2022 01:06 PM
Wij doen natuurlijk ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en juist om te misverstanden te voorkomen is het raadzaam om dan ook via één kanaal het gesprek aan te gaan 😉 Gelukkig is alles weer helemaal terug bij het oude!
Heel veel plezier met jouw telefoon en heb je onze hulp ergens bij nodig stuur ons dan gerust een berichtje 😇
Groeten,
Martijn