Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan ik ergens instellen dat bluetooth apparaten niet automatisch mogen koppelen?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2021 12:18 AM)
7005 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

LarsMeex
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb laatst een bluetooth adapter gekocht zodat ik mijn speakers die geen bluetooth hebben toch kan verbinden met bluetooth. Deze bluetoothadapter zit continu in het stopcontact en staat dus ook continu aan. Maar het probleem is dat die adapter continu blijft zoeken naar apparaten waar die al eerder mee verbonden was, dus telkens als ik in de buurt kom verbind die en ook als ik onder youtube zit te kijken verbind die en dan komt het geluid boven uit de boxen. Ik kan mijn bluetooth niet afzetten omdat ik een smartwatch heb. Dus mijn vraag is: kan ik ergens instellen dat bepaalde apparaten niet automatisch mogen koppelen? Ik heb een samsung A51.

Mvg Lars

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Instellingen > verbindingen > bluetooth > zorg dat bluetooth aanstaat. In dit scherm zie je al je gekoppelde apparaten. Ik zou gewoon de koppeling met deze speakers eruit halen. En als je ze wilt gebruiken kan je ze altijd opnieuw koppelen, is een kleine moeite👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Instellingen > verbindingen > bluetooth > zorg dat bluetooth aanstaat. In dit scherm zie je al je gekoppelde apparaten. Ik zou gewoon de koppeling met deze speakers eruit halen. En als je ze wilt gebruiken kan je ze altijd opnieuw koppelen, is een kleine moeite👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
André ok
First Poster
Opties

Ik heb een vergelijkbaar probleem, normaal koppel ik de headset van mijn motorhelm via de navigatie met de telefoon. Zonder navigatie systeem direct met de telefoon. Maar ik moet iedere keer de headset uit de telefoon verwijderen als ik met de navigatie rijdt en weer koppelen als ik zonder de navigatie op de motor rijdt. Dit moet toch anders kunnen !! Gewoon een soort voorkeursinstelling maken of een functie om een apparaat tijdelijk uitschakelen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht dat je dit via een routine in BIxby kan instellen. Het in- en uitschakelen van de Bluetooth op je telefoon is erg eenvoudig met een knop op het controlepaneel 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes