op 02-08-2021 12:18 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Ik heb laatst een bluetooth adapter gekocht zodat ik mijn speakers die geen bluetooth hebben toch kan verbinden met bluetooth. Deze bluetoothadapter zit continu in het stopcontact en staat dus ook continu aan. Maar het probleem is dat die adapter continu blijft zoeken naar apparaten waar die al eerder mee verbonden was, dus telkens als ik in de buurt kom verbind die en ook als ik onder youtube zit te kijken verbind die en dan komt het geluid boven uit de boxen. Ik kan mijn bluetooth niet afzetten omdat ik een smartwatch heb. Dus mijn vraag is: kan ik ergens instellen dat bepaalde apparaten niet automatisch mogen koppelen? Ik heb een samsung A51.
Mvg Lars
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 02-08-2021 12:34 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Instellingen > verbindingen > bluetooth > zorg dat bluetooth aanstaat. In dit scherm zie je al je gekoppelde apparaten. Ik zou gewoon de koppeling met deze speakers eruit halen. En als je ze wilt gebruiken kan je ze altijd opnieuw koppelen, is een kleine moeite👌
op 02-08-2021 12:34 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-09-2022 11:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik heb een vergelijkbaar probleem, normaal koppel ik de headset van mijn motorhelm via de navigatie met de telefoon. Zonder navigatie systeem direct met de telefoon. Maar ik moet iedere keer de headset uit de telefoon verwijderen als ik met de navigatie rijdt en weer koppelen als ik zonder de navigatie op de motor rijdt. Dit moet toch anders kunnen !! Gewoon een soort voorkeursinstelling maken of een functie om een apparaat tijdelijk uitschakelen.
op 26-09-2022 02:30 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken