Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Bluetooth werkt niet meer na update A54

(Topic created on: 03-01-2024 05:18 PM)
656 Views

I have this problem too

NadineGelder
Apprentice
Options

Na een update speelt Bluetooth op de Samsung A54 alleen nog haperend en storend af. Twee sets wireless oortjes van Rebel Flow geprobeerd. Op andere apparaten werken ze beide normaal. Telefoon opnieuw opstarten, Bluetooth- en Wifi-instellingen resetten, de koppeling van de oortjes van andere apparaten verwijderen en Bluetooth op andere apparaten uitschakelen, de koppeling op de A54 verwijderen en opnieuw maken allemaal geprobeerd, niets helpt. Op Whatsapp wordt door Samsung helaas alleen gezegd "het zal wel aan de oortjes liggen", maar die werken op andere apparaten dus nog wel normaal.

#Flowwireless #SamsungA54 #Bluetooth #A54 #update 

0 Likes
8 REPLIES 8
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

Goedemiddag @NadineGelder ,

Dit is wel echt vervelend! Was dit de update naar Android 14?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
NadineGelder
Apprentice
Options

@Patrick Ik denk het ja, huidige softwaregegevens zijn Android versie 14 en Versie One UI 6.0

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

Dan denk ik dat de Samsung klantenservice gelijk heeft en dat de oortjes gewoon niet met Android 14 werken. Je zegt dat ze wel op andere apparaten werken maar dat zijn devices met Android 13? Als dit het geval is dan kun je het beste even contact opnemen met de fabrikant van de oortjes. Ik heb ook even zitten Googelen en het gaat om erg goedkope oortjes van niet al te beste kwaliteit. Met dit soort merken moet je altijd maar geluk hebben en hopen dat het werkt. Waarom kijk je niet naar een leuk setje buds van Samsung zelf? Dan heb je altijd garantie dat het werkt.

NadineGelder
Apprentice
Options

Heb het inmiddels zelf kunnen oplossen (niet-Samsung oortjes zijn dus niet "te goedkoop" (((: ), maar bedankt voor het verkooppraatje I guess? 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

Dat was niet wat ik zei, Ik zei vaak bij die goedkope setjes ontstaan dit soort issues wel eens. Hoe heb je het opgelost?

0 Likes
ljans
First Poster
Options
Ik heb dit probleem ook met een jbl box en mijn sonos systeem. Beide hebben het jaren gedaan en ineens haperend geluid. Het ligt dus niet aan de apperatuur. Is hier een oplossing voor?
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Options

Goeiemiddag @ljans ,

Heb je al eens volledig jouw bluetooth-instellingen gereset? Je moet daarna wel opnieuw jouw apparaten pairen, maar vaak is dit de oplossing. Je kan jouw bluetooth-instellingen resetten door naar "Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Wi-Fi- en Bluetooth-instellingen resetten" te gaan en hiermee akkoord te gaan. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Members_Xqq1nZJ
First Poster
Options

Naar instellingen gaan

Geluiden en trillen

Helemaal naar beneden

Afzonderlijke app- geluiden

Audio apparaten

Deze staat standaard op telefoon

Je moet deze naar Bluetooth aparaten zetten

Opnieuw je oorstjes of jbl zoeven en je kan weer genieten.

Na alle instellingen af te lopen heb ik het gevonden. Net nieuwe a54 van mijn werk

0 Likes