Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google play systeem update wil niet updaten.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2022 05:16 AM)
2162 Weergaven
Alexandraas
Explorer
Opties
Goedemorgen,

Ik probeer de Google play systeem update te updaten maar dit wil niet.

Hij zegt dat hij al up to date is, maar de laatste update is van juli 2022.

Hoe los ik dit op? 

Zie bijlage voor de screenshots. 
Het toestel is een Samsung A53.

Spring naar oplossing
TheWraith5314
Explorer
Opties
Ik heb het zelfde probleem met mijn A51 en A72 Google beveiliging update is van juni en oktober .De A51 geeft aan dat Google beveiliging een update heeft maar zeg dan dat jij update is. Probleem ligt aan Google zelf er zijn wel meer problemen met Google.
Kees59
Hotshot
Opties
Heb alles al geprobeerd het helpt niet.
Alexandraas
Explorer
Opties
Ik hoop dat Google het snel verhelpt. Meerdere toestellen hebben hetzelfde.
Alexandraas
Explorer
Opties
Nee precies. Verschillende mensen hebben last van deze bug. Ik hoop dat Google dit snel verhelpt.
Sharontjuh
First Poster
Opties
Heb zelf ook precies de zelfde probleem op mijn a52 5g bij mij blijft hij hangen op juli 2022 heb mijn telefoon al meerdere keren gereset maar hij wil maar niet verder updaten dan juli 2022 zag via deze website dat er meerdere mensen hier last van hebben
https://www.sammobile.com/news/your-galaxy-device-stuck-on-july-2022-play-system-update/
Alexandraas
Explorer
Opties
Klopt. Hopelijk wordt dit verholpen met de volgende update.
Vincent1975
Pioneer
Opties
Ik heb met mijn (nieuwe) S21fe ook hetzelfde probleem.
Komt Samsung hier op deze berichten reageren?
Vincent1975
Pioneer
Opties
Ondertussen staat mijn Google Playstore update sinds vandaag niet meer op 1 juli, maar op 1 november.
Toen ik naar de instellingen ging (zie foto) en op scannen klikte, kreeg ik meteen de melding dat de telefoon opnieuw opgestart moest worden. Na het opstarten stond er 1 november.
Ik hoop voor de andere mensen met dit probleem dat het nu (of zeer binnenkort) ook opgelost is. Screenshot_20230105_104151_Settings.jpg
0 Likes
Opties
Mijn nieuwe Samsung Galaxy A54 128 GB EU versie heeft ook problemen met het updaten van het Google play systeem. April update 2023 Android Security update juli 2023.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@wmh_private_phone 

Hi there, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat ervaar je precies? Wat is de software versie van jouw telefoon? En welke melding krijg je te zien?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes