op 05-07-2023 05:52 PM
HELLUP. Het gaat om de telefoon van m'n zoontje, samsung A50. Sinds kort doet het geluid het niet meer. Via Google al meerdere dingen geprobeerd.
* opnieuw opstarten
* software is up to date (wel van maart maar toch)
* geluid staat allemaal aan
* via de test *#0*# doet het geluid via de speaker het wél
* via de draadloze koptelefoon ook. Echter zonder niet. Uiteraard niet meer gekoppeld dan.
* zo goed en voorzichtig de openingen schoon gemaakt.
* net helemaal terug naar fabrieksinstellingen.
Nog steeds geen geluid via YouTube, WhatsApp, Netflix etc.
Mis ik iets? Wat doe ik verkeerd? Denk ik verkeerd dat ik denk dat de speaker van de telefoon niét kapot is aangezien het geluid via de test het gewoon luid doet?
Tips? Aub geen al te technisch verhaal, graag zo nip en Janneke taal als mogelijk. 🫣😂🥴😂
op 05-07-2023 06:14 PM
op 05-07-2023 06:32 PM
Ook als het met die *#0*# test wel gewoon goed geluid uit komt? Kan er dan nog steeds iets kapot zijn? Enig idee wat de kosten zouden zijn? Is al een ouder toestel natuurlijk maar wordt alleen gebruikt voor WhatsApp videobellen met vriendjes, youtube, wat spelletjes spelen etc als hij het in taxibusje naar en van school zit enzo.
op 05-07-2023 06:36 PM
op 05-07-2023 06:39 PM
Oké, duidelijk.
op 05-07-2023 07:56 PM
op 06-07-2023 03:32 PM
Hi @Members_gpL0cjs, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Maak je ook gebruik van thema's of een launcher? En heb je de reset ook een back-up teruggezet? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn