Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid loopt niet  synchroon met mijn videoopname

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2023 09:38 AM)
396 Weergaven
Miriam81
Apprentice
Opties

Hallo,

Sinds een paar weken heb ik een samsung A14. Nu kwam ik er bij een video opname achter dat het geluid niet  synchroon loopt met mijn videoopname. Hoe kan dit opgelost worden?

Hartelijke groet,

Miriam 

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Miriam81 

Hoi Miriam, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? Welke app gebruik je hiervoor? Heb je ook de instellingen van je camera al eens gereset? Open de Camera-app en tik op het tandwieltje, onderin zie je optie staan voor Camera resetten.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Miriam81
Apprentice
Opties
Hallo Martijn,

Helaas al geprobeerd en heeft geen effect net als het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Het is een nieuwe telefoon die net in gebruik is. Lijkt me niet de bedoeling van een nieuwe telefoon. Nog andere opties?

Hartelijke groet,
Miriam
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_l2NhWJn 

Welke app gebruik je hiervoor? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Miriam81
Apprentice
Opties
Ah wat fijn. Ga ik even uitzoeken hoe dat moet.
Ik gebruik de camera app. Die standaard op de telefoon zit.