Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A55 uitzetten is een probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2024 01:53 PM)
7377 Weergaven
Roggebijter
Apprentice
Opties

sinds kort een Galaxy A55 5G. Als ik die uit wil zetten kan dat niet met de power knop, er komen suggesties zoals power knop en geluid zachter gelijktijdig maar het enige wat gebeurd is dat het geluid zachter gaat. Uiteindelijk komt dan een bixby scherm, die reageert niet op mijn stem (wil ik eigenlijk ook niet) en dan moet ik intikken power off, komt de vraag wil je dit of dat, kiezen voor power off en uiteindelijk gaat de telefoon dan uit. Kan die knop niet gewoon weer als aan/uit knop ingesteld worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Eventueel beide knoppen lang ingedrukt houden (volume omlaag + uitknop). Dan komt het menu als het goed is wel (onderaan).
Stel in Instellingen zijtoets 'Houd ingedrukt' uitschakelen ipv Bixby

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Als je de powerknop lang vasthoudt zie je je dan onderin "instellingen zijknop", ga hier eens kijken
0 Likes
Roggebijter
Apprentice
Opties
Helaas, nee, die mogelijkheid wordt niet geboden. Maar nu gevonden wat het Quick panel is, omlaag vegen en dan nog een keer omlaag vegen. Daar zit rechtsboven een uiticoon.
0 Likes
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Eventueel beide knoppen lang ingedrukt houden (volume omlaag + uitknop). Dan komt het menu als het goed is wel (onderaan).
Stel in Instellingen zijtoets 'Houd ingedrukt' uitschakelen ipv Bixby
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_KcB8J8L,

Bedankt voor jouw bericht. De tip van  Henris5 klopt helemaal. Is het daarmee voor jou gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Guilhermina
First Poster
Opties
Klopt helemaal easy.👍
0 Likes
Roggebijter
Apprentice
Opties
Ik weet niet hoe, maar het werkt nu wel.
0 Likes
basjohanherman
First Poster
Opties
Ik kan mij telefoon kan ik niet uitschakelen
0 Likes
Roggebijter
Apprentice
Opties
Van boven naar beneden vegen, 2 keer, dan verschijnt rechts bovenaan een energie/ uit symbooltje. Daarmee kan het.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @basjohanherman,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je de instructies van basjohanherman kunnen opvolgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes