op 21-02-2023 08:40 AM
Beste,
Sinds een dikke maand kocht ik een Galaxy A33 + bijhorende hoesje (view wallet cover). Tot gisteren kreeg ik perfect het uur en enkele meldingen te zien op dit hoesje, zelfs al stond de telefoon uit. Dit werkte tot gisteren perfect. Nu krijg ik het uur niet meer te zien. De cover "werkt" niet meer. Vreemd want ik veranderde mijns inziens niets bewust aan het toestel. Ik krijg ook geen optie accessoires en "display always on" te zien. Wat kan ik doen?
Mvg,
Elke
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-02-2023 08:09 PM
Dag Martijn,
Het is ondertussen gelukt. Het had te maken met een instelling van de weergave van meldingen van de smartthings app van Samsung. Het was wel even zoeken.
Bedankt om me toch verder te proberen helpen.
Groetjes,
Logost
op 22-02-2023 11:54 AM
Hi @Logost, goedemorgen.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 22-02-2023 08:09 PM
Dag Martijn,
Het is ondertussen gelukt. Het had te maken met een instelling van de weergave van meldingen van de smartthings app van Samsung. Het was wel even zoeken.
Bedankt om me toch verder te proberen helpen.
Groetjes,
Logost
op 01-06-2024 10:48 AM
Ik heb hetzelfde probleem maar kan niet vinden hoe je het hebt opgelost. De smartthingsapp van samsung maakt mij niet veel wijzer.
Groet van Ferd
op 01-06-2024 01:45 PM
is inmiddels weer normaal. Helaas blijft het venster veel te kort zichtbaar. Terwijl de scherm beveiliging op 10 minuten staat.Hoe op te lossen?
op 04-06-2024 10:29 AM
Hallo @Ferd1,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je wel meldingen wilt zien kan je via de powerknop S-View cover display weer activeren -> display gaat uit AOD modus, meldingen worden getoond zonder cover te openen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 04-06-2024 01:00 PM
Ajay ik kom niet verder. Ikheb nu voor het eerst samsung in plaats van Huawei. Ik hebgrite moeite met overzetten en andere bediening. Ik weet niet eens waar de powerknop S-vieuw zit. Sorry hoor
op 04-06-2024 01:50 PM
Bedankt voor jouw reactie Ferd1,
Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay
op 04-06-2024 09:45 PM
Ajay dank je ik ga dat bekijken.
op 06-06-2024 11:01 AM