Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar staat de ringtone van een thema opgeslagen?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2023 09:29 AM)
267 Weergaven
Okaytje
Apprentice
Opties

Ik heb een thema gedownload waar ook een ringtone bij zit. Als je het thema geïnstalleerd hebt, kun je ook een andere ringtone kiezen, dus je hoeft niet per se die van het thema te gebruiken. 

Omdat ik wel eens van thema wissel, wil ik echter wel die ringtone van dat andere thema blijven gebruiken. Die ringtone kan ik echter nergens vinden als je dat thema niet gebruikt. 

Weet iemand waar die ringtone van dat thema wordt opgeslagen zodat je die ook bij een ander thema kunt gebruiken? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd en mijn collega geeft zelfs aan dat deze niet op het toestel zelf worden gedownload maar dat dit via een clouddienst gaat. Om die reden kan je dit soort thema's ook niet combineren met elkaar. Wel kan je via de Galaxy Store achterhalen wie de ontwikkelaar is van dat thema om deze vervolgens ook een berichtje te sturen 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Zie je een mapje met Themes staan in de Mijn Bestanden-app? EN weet je hoe het bestand heet? Je kan deze dan ook opzoeken via een zoekopdracht via de computer. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Okaytje
Apprentice
Opties
Ik heb daar gekeken en ook bij de ringtones zelf. Die geeft daar niets aan behalve bij Beltoon: "standaardinstelling thema". Daardoor kun je dan ook niet de naam achterhalen van de ringtone.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd en mijn collega geeft zelfs aan dat deze niet op het toestel zelf worden gedownload maar dat dit via een clouddienst gaat. Om die reden kan je dit soort thema's ook niet combineren met elkaar. Wel kan je via de Galaxy Store achterhalen wie de ontwikkelaar is van dat thema om deze vervolgens ook een berichtje te sturen 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Okaytje
Apprentice
Opties
Dankjewel Martijn! Ik had inderdaad maar gegoogeld op de ontwikkelaar. Ik ga ze eens aanschrijven. 👍😀