Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutieve USB Connector A70

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2019 12:21 PM)
2370 Weergaven
Thymen_Rutten
First Poster
Opties
De A70 gaat niet meer in de Standby modus, omdat hij 'denkt' dat er steeds een USB stekker in-en-uit de connector wordt gedaan. De connector zelf is schoon en bij het daadwerkelijk aansluiten van een connector laadt het toestel gelukkig wel op... Weet iemand een oplossing/herkent iemand zich in de beschrijving? 
18 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Thymen, dat is apart! Test even of je dezelfde melding krijgt in de veilige modus. Laat het me weten!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
promnv
Apprentice
Opties

Ik heb dit probleem ook

Wat niet helpt:

-Instellingen reset

-Factory reset

-Vervangen onderdeel (usb connector)

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@promnv Begrijp ik goed dat je het vervangen hebt laten doen middels een reparatie? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Domien
Student
Opties

beste,

Ik heb dit sinds kort ook op mijn galaxy A70, hij is maar enkele maanden oud.
Met de bijgeleverde adapter 'fast charge' en ook 'normal charge' kan ik helemaal niet meer opladen, enkel via de computer.

Ik heb de indruk dat de oorzaak ligt bij de laatste update van een 200-tal megabyte.

Domien
Student
Opties
Heb je hierop al een oplossing gevonden?
0 Likes
promnv
Apprentice
Opties

Klopt

Inmiddels lijkt het probleem spontaan verholpen te zijn.

0 Likes
Joycce
First Poster
Opties

ik heb hier nu zelf voor de tweede keer last van. vorige keer mijn telefoon laten repareren doordat het steeds erger werd. hij heeft het toen een hele tijd goed gedaan. Nu begint mijn tefoon weer met deze meldig alsmaar geven.

Heb jij hier nog een oplossing voor kunnen vinden?

0 Likes
JulianHendriks
First Poster
Opties
Heeft U dit al verholpen. Zo ja, hoe? Ik heb nu hetzelfde probleem heb al van alles geprobeerd
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JulianHendriks,

Heb je de USB-poort al schoongemaakt? En is het toestel up-to-date?

rsz-846676
0 Likes