21-06-2021 07:39 PM - bewerkt 21-06-2021 07:45 PM
Mijn A51 (gekocht in Okt 2020) herhaalt hele tijd dat USB-connector is losgekoppeld en daarna aangesloten, achter elkaar door. Daardoor blijft het scherm ook aan. En loopt batterij in halve dag leeg.
Niets helpt, en soms als ik de lader aansluit hangt het maar net af wanneer of deze op gaat laden, moet soms los halen en opnieuw erin doen. Heb al andere posts gezien met zelfde issue. Ook andere modellen als A70.
Veilige modus al geprobeerd. Poort schoonmaken zoals instructies zijn gegeven, helpt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-06-2021 03:04 PM
Als je de USB-poort hebt schoongemaakt en het toestel hebt gereset en het komt nog steeds voor, dan is je enige optie om gebruik te maken van onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons te gaan: https://bit.ly/3eNVdye
op 21-06-2021 09:22 PM
op 23-06-2021 09:00 AM
op 23-06-2021 12:01 PM
op 24-06-2021 10:06 AM
op 24-06-2021 10:11 AM
Vreemd genoeg, de melding is er nog steeds, wisselend USB aangesloten/afgesloten, maar het scherm gaan nu normaal in de standby mode. Dus blijft niet meer aan en de batterij gaat nu weer langer mee. Dit is sinds gister ontstaan.
Het lijkt dus ook software gerelateerd wellicht? Hardware repareert zichzelf niet echt he.
Aangezien de noodzaak van mijn telefoon ter beschikking hebben op dit moment erg hoog is, zal ik op een geschikter moment verder actie ondernemen. Het blijft een vreemd iets, en merk dat meerdere Samsung klanten hier last van hebben. Is dit iets wat onderzocht wordt?
op 24-06-2021 10:44 AM
Je kunt in de tussentijd nog een foutrapport indienen, dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en kunnen zij er dieper induiken, dat doe je zo:
Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.
Stap 2. Tik op Foutmeldingen.
Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan.
Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft.
Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden.
op 28-06-2021 06:44 PM
op 29-06-2021 03:04 PM
Als je de USB-poort hebt schoongemaakt en het toestel hebt gereset en het komt nog steeds voor, dan is je enige optie om gebruik te maken van onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons te gaan: https://bit.ly/3eNVdye