Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2024 04:00 PM)
485 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

SharifZ
Journeyman
Opties

Mijn A51 is kapot gevallen. Er zitten paar barsten in, maar het scherm is en blijft helemaal zwart. Echter is er wel teken van leven, als ik op Samsung Find kijkt blijft de locatie nog updaten en kan ik nog steeds een geluid laten afspelen.

Daardoor lijkt het onmogelijk om nog Samsung Smart Switch te kunnen gebruiken, enkele authenticatie apps over te zetten en eventueel lokaal opgeslagen foto's/notities over te zetten.

Samsung Smart Switch via Windows kan niet, omdat ik dan de ontgrendelcode in moet vullen op mijn telefoon.

Met USB lukt dat niet, waarschijnlijk moet ik nog op Toestaan drukken wat dus niet kan. Zou het op een andere manier kunnen, HDMI streamen oid? Of een andere manier om het beeld te streamen, ik gewoon de telefoon kan ontgrendelen en verder kan?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is heel vervelend maar je zult het toestel toch moeten aanmelden voor reparatie als je er weer van wilt genieten.

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Als je geen backup kunt maken gaan je gegevens wel verloren.

Je zou bij een lokale telefoonwinkel een ander scherm kunnen laten plaatsen in de hoop dat je er dan in kunt om een backup te maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is heel vervelend maar je zult het toestel toch moeten aanmelden voor reparatie als je er weer van wilt genieten.

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Als je geen backup kunt maken gaan je gegevens wel verloren.

Je zou bij een lokale telefoonwinkel een ander scherm kunnen laten plaatsen in de hoop dat je er dan in kunt om een backup te maken.
SharifZ
Journeyman
Opties

Danku, zal het vervolgens 100% zeker gaan werken? En hoeveel zal het ongeveer gaan kosten?

En via Samsung repair dan gaan sowieso alle gegevens weg? Dus gaat alles dus alsnog verloren aangezien ik nu geen backup meer kan maken (heb al wel grotendeels via Google/OneDrive trouwens, maar niet alle foto's en dergelijke).

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je het via Samsung laten repareren wordt het toestel gewist vanwege privacy. Over prijs en werking kan ik natuurlijk niks zeggen.
SharifZ
Journeyman
Opties

Dank voor het antwoord

Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik heb een soort gelijke situatie meegemaakt en als je naar samsung find via een computer gaat kan je de vergrendeling van de telefoon volledig verwijderen waardoor je dus zonder code in de telefoon kan, en dan kan je dus als het goed is ook fotos en bestanden van de telefoon verplaatsen naar een laptop via USB.
0 Likes
SharifZ
Journeyman
Opties
Dat is trouwens ook een ding waar ik mee zat. Een backup (of inderdaad ontgrendelen) op afstand: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/mijn-scherm-is-kapot-en-het-touchscreen-werkt-niet...

Echter staan er bij mij maar 5 knoppen, in plaats van de gebruikelijke 9? Hoe kan dit, ik was wel gewoon ingelogd en kan zelfs nu nog mijn locatie zien van de kapotte telefoon? De telefoon waarmee ik dit typ, kan ik de extra knoppen ook niet vinden.1704834727349.jpg
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Dan vrees ik dat de telefoon niet met internet is verbonden waardoor je dus hem niet kan ontgrendelen.
0 Likes
SharifZ
Journeyman
Opties
Hmmmm bij mijn A50, die ik nu tijdelijk gebruik, staan er dus ook te weinig knoppen. Blijkt het niet aan te staan, maar kan het ook nergens aanzetten zover ik kan vinden. Bij mijn kapotte A51 sowieso niet dus1704835773176.jpg
0 Likes
SharifZ
Journeyman
Opties
Dank voor je antwoorden
0 Likes