Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 valt vaak uit, maar nog foto's in interne opslag

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2022 10:55 PM)
416 Weergaven
Janneke2916
First Poster
Opties

Beste community, 

Mijn A51 van ongeveer 1,5 jaar oud valt continu uit. Uit het niets gekomen, maar gaat niet meer weg. Nu sinds een week of 2 en de ene dag erger dan de andere. Ook als ik er niets op doe, kan hij zomaar uitvallen. Hij valt dan uit en start zich zelf weer op, maar meestal 'lukt' het niet in één keer, waardoor hij zichzelf nóg een keer opstart, om vervolgens wel tot het vergrendelscherm te komen. Aan de oplader maakt geen verschil en ook als ik er echt letterlijk niets op doe, kan hij zomaar uivallen. Alle updates zijn uitgevoerd, maar vaak valt hij ook binnen het uitvoeren van die update uit.  Ik wil het liefst terug naar fabrieksstand, om te kijken of het aan de software ligt. Nu is het probleem dat ik nog wat foto's er op heb staan, die niet op mijn sd kaart staan, die ik wil overzetten. Bij smart switch valt hij natuurlijk uit. Ook koppelen aan een computer met usb kabel trekt hij niet. De foto's staan in de gallerij, maar als ik ze wil overzetten naar een mapje die wel op mijn sd kaart staan, zegt ie dat ze in de one drive staan. Als ik die open, zijn ze nergens te vinden. Alleen documenten uit 2015, van mijn eerste samsung. Wat moet ik doen? 

14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Lastig, kun je niet in de momenten dat hij aanstaat zoveel mogelijk foto's naar je oneDrive uploaden?

Ik denk niet dat een fabrieksherstel de oplossing is hier, ik denk aan een hardware probleem. Dus zoveel mogelijk redden en dan aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Janneke2916, goedemorgen.

Je kan ook op afstand een back-up maken van je telefoon. Ga voor het maken van een back-up op afstand naar: https://bit.ly/1SSFl9b

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ma201
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met mijn (vrijwel even oude) A51, sinds gister. Kan het aan systeemtfout oid liggen? Ik heb al een foutrapport gestuurd, is er nog meer wat je kan doen. Is terug naar fabrieksstand de enige optie? Heb niet het idee dat dit zou werken, als het een vaker voorkomend probleem is. 

0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Ma201,

Welkom op de Samsung Community! Wat je nog zou kunnen doen is het toestel in de veilige modus opstarten. Met behulp van de veilige modus kun je je toestel opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten: https://bit.ly/2ReyK2G. Hoe reageert jouw toestel in de veilige modus?

Ik lees je reactie graag tegemoet.

Groetjes,

Esma

0 Likes
Monique119
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Eerst ook n heel gedoe om de foto's veilig te stellen. Maar terug zetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Viel weer uit, instellingen weken niet meer en hij wordt gloeiend heet. Een veel voorkomend en bekend probleem lees ik hier steeds, maar helaas nergens een echte oplossing....
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Monique119, thanks voor de update! Heb je vervolgens een volledige back-up teruggezet? Dat zou als het ware de boosdoener kunnen zijn. Althans, vast niet de gehele back-up, maar een bepaalde app/instelling. Ik zie zojuist trouwens dat je ook in het andere topic hebt gereageerd en ik zal er direct nog even op terugkomen. 

Groeten, 

Joey

Angie1996
First Poster
Opties
Wat kost zo'n reparatie bij Samsung?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat ligt eraan wat voor toestel je hebt en wat het probleem is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Angie1996
First Poster
Opties
Ik heb last van bovenstaand probleem. Telefoon valt op random momenten uit, start zichzelf opnieuw op. Updates zijn allemaal geïnstalleerd. Ik heb een A51. Hij is bijna 3 jaar en ik twijfel of het de kosten waard is om hem te laten repareren
0 Likes