Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten alleen SIM kaart opslaan...

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2021 11:42 PM)
4718 Weergaven
LUCIO333
Student
Opties
Ik heb per ongeluk alle nieuwe contract alleen SIM kaart opslaan aangevinkt hoe herstel ik dit ?

Mvg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ga naar Contacten, de 3 streepjes links boven, Contacten beheren. Daar onderin kun je de standaard opslag kiezen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ga naar Contacten, de 3 streepjes links boven, Contacten beheren. Daar onderin kun je de standaard opslag kiezen.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LUCIO333,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van Dirk? 😉

rsz-846676
0 Likes
LUCIO333
Student
Opties
Thanks Dirk het is zo juist gelukt
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het is gelukt 😁

rsz-846676
0 Likes
edwin37
First Poster
Opties

Goedendag. ik heb nu alles gesynchroniseerd met outlook. ik volgde deze stappen hierboven en alles staat aan. toch als ik personen in mijn telefoon in voer blijven ze alleen op telefoonopslag staan. andersom via outlook wordt het wel gesynchroniseerd.

0 Likes
edwin37
First Poster
Opties

Goedendag. ik heb nu alles gesynchroniseerd met outlook. ik volgde deze stappen hierboven en alles staat aan. toch als ik personen in mijn telefoon in voer blijven ze alleen op telefoonopslag staan. andersom via outlook wordt het wel gesynchroniseerd.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_EW9MQpx ,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit zo is wanneer alles up-to-date is kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes