Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

aanraak scherm bevriest bij gebruik browser

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2025 12:03 PM)
150 Weergaven
Fvk1960
Apprentice
Opties

sinds vanmorgen kan ik op mijn a55 niet internetten. de internet explorer maakt niet welke bevriest het scherm als de pagina om bevestiging vraagt bijvoorbeeld om cookies te accepteren of digid te openen. je kan nog wel een paar schherm bewegingen maken maar ook die loopt daarna vast. alleen complete herstart werkt dn nog

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Robbie38nl
Explorer
Opties
Ik kan weer in de browsers zonder dat ie vast loopt, zonder update!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Robbie38nl
Explorer
Opties
Klopt, sinds gisteravond 16 april, uit het niets. Alleen met hard uitzetten kom je er weer in. Wifi en internet uitzetten, dan kun je in de browser de pagina's sluiten. Zet je dan wifi of internet weer aan, kun je alles weer op je gsm tot je de browser gebruikt, dan vergrendeling het scherm weer, bloedirritant.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Stuur eens een foutrapport naar de ontwikkelaars via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback.
Als dit een bug is moet het op deze manier worden doorgegeven zodat het kan worden opgelost.

Wat je zelf kan proberen is of Chrome gebruiken of deze opnieuw installeren en je netwerkinstellingen resetten via instellingen > Algemeen beheer > resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Fvk1960
Apprentice
Opties
Zie exact gardena beschrijving in de s23 groep. Ook alles geprobeerd alle soorten browser Firefox edge Chrome opera. S23 gebruiker heeft zelfs fabrieksinstellingen geprobeerd. Kan ik een eerdere os instaleren?
0 Likes
Nianne
Apprentice
Opties
Ook de fold 3 en de fold 5 hebben daar last van.
0 Likes
Oplossing
Robbie38nl
Explorer
Opties
Ik kan weer in de browsers zonder dat ie vast loopt, zonder update!
Oplossing
Nianne
Apprentice
Opties
Opgelost