Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Ik heb geen internet verbknding op mijn A40.
Ik kan wel bijv gebruik maken van WhatsApp, maar kan niet iets opzoeken op internet. Volgens mijn... Bekijk bericht
Besten,onlangs ben ik de grens over gereden naar duitsland en vanaf dat moment heeft hij "alleen in het buitenland" en alleen tijdens... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
sinds de android update van 10 naar 11 loopt whatsapp steeds vast.
ik krijg wel berichten binnen maar kan deze niet openen.
... Bekijk bericht
Na aanschaf van een A52 aangemeld voor de promotie buds+. Na 2 weken goedkeuring in mail. Daarna na 4 weken een uitstelbericht. Nu 3 weken... Bekijk bericht
Mijn A51 (gekocht in Okt 2020) herhaalt hele tijd dat USB-connector is losgekoppeld en daarna aangesloten, achter elkaar door. Daardoor blijft het... Bekijk bericht
Eindelijk een auto (SEAT IBIZA 2016) met handsfree belmogelijkheid , wil mijn nieuwe A51 niet koppelen.Onderzoek gestart, andere telefoon (S8)... Bekijk bericht
Elke keer maakt mijn telefoon gewoon verbinding en speelt ook de film/muziek af, maar geen geluid. Pas als ik mijn telefoon uit en aan zet, doet... Bekijk bericht
Ik heb een een Samsung telefoon gekocht samen met mijn partner. De promotie is na 2x verlengen nog steeds niet binnen. Eerst wegens groot succes na... Bekijk bericht
Ik heb een A71.
Sinds enige tijd hoor ik geen belgeluid bij een inkomend gesprek, trillen doet hij wel. Heb alles al gecontroleerd, geen rare... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Al een tijdje heb ik de samsung a71. Wanneer ik een foto maak in de standaard stand is er een lichte bolling te zien. De... Bekijk bericht
Beste leden,Ik heb sinds kort een probleem met mijn Samsung Galaxy A9,
De trilfunctie/motor werkt niet meer zoals hij dat zou moeten. Een tijdje... Bekijk bericht
Samsung Galaxy a10 laat langzaam op en gaat snel leeg. en geeft melding dat tie langzaam oplaad, en dat ik mijn eigen oplader moet gebruiken die er... Bekijk bericht
Bij het overstappen van mijn oude samsung naar nieuwe wilde ik graag mijn whatsapp overzetten.
Ik heb eerst via switch beide aan elkaar gekoppeld... Bekijk bericht
Gisteren een nieuwe A72 gekocht, in elk opzicht een fantastische telefoon.Echter beweegt de plastic rand van de telefoon aanzienlijk ten opzichte... Bekijk bericht
Goedemorgen,Ik hoop dat iemand me kan helpen: ik heb al een tijdje geen geluid bij inkomende WhatsApp berichten op mijn Samsung Galaxy A20e.Het... Bekijk bericht