Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen na update 13 A53

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2022 01:32 PM)
1282 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb sinds de update problemen met vooral Bluetooth en die gebruik ik dagelijks oa met mijn freestyle libre Chip voor mijn diabetes. Zo ook mijn Samsung watch4 en buds die meehelpen met mijn dagritme. 
Bluetooth connect iedere keer met geen enkel Bluetooth apperaat tot ik hem herstart en dan na een tijdje disconnect hij alles weer.
Ik begin spijt te krijgen van deze telefoon, sinds dat ik hem, alleen maar gezijk. 
26 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SteveTT
Explorer
Opties

Mee eens Phinux, ik heb precies hetzelfde problemen met Bluetooth, dan wel in mijn auto. Moest elke keer mijn A53 eerst verwijderen voordat hij hem vondt via BT. Mijn vorige A51 was gelijk verbinden, jaar in jaar uit, nooit problemen mee gehad, begin wel twijfels over de A53 te krijgen!!!!!!!!

hennie1001
First Poster
Opties
Idem bluetooth problemen na laatste update en mijn vrouw ook met haar libretto chip voor diabetes
0 Likes
piet164
Apprentice
Opties

Hallo Patrick,

Het resetten van de netwerkinstellingen werkt eenmalig. Wanneer het contact tussen de telefoon en het apparaat (auto, koptelefoon, horloge, etc) is verbroken, dan pakt de Bluetooth geen nieuwe verbinding op wanneer je een koppeling wilt maken.

Het ligt echt aan de laatste update. Op meerdere forum wordt dit probleem kenbaar gemaakt. Er is iets mis gegaan in de update.

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan moeten jullie een foutrapport verzenden.

Samsung Members App > Ondersteuning > foutrapporten.
0 Likes
piet164
Apprentice
Opties

Hoe kan ik een foutrapport verzenden, als er door de telefoon niet wordt aangegeven dat er een fout is?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je een foutrapport verzend en uitlegt wat er mis is word dat met de logbestanden onderzocht.

Een foutrapport verzend log bestanden van je apparaat. Hiermee kunnen de ontwikkelaars kijken waar het fout gaat.
0 Likes
Benjjan
First Poster
Opties
Wi-Fi problemen na update naar android 13 bij dirk verbreekt iedere keer de Wi-Fi verbinding en wil daarna vaak niet meer inloggen na een herstart werkt het weer even thuis roept hij regelmatig geen internet
Ik kan bij de Wi-Fi ook alle bestaande Wi-Fi conecties niet zien
Bij bleuthoot met het zoeken kan hij ook alle bleuthoot verbindingen niet vinden de samsung j7 ziet er veel meer
Graag repareren
0 Likes
Members_KMUYxEh
First Poster
Opties

Beste Patrick ,ik heb op 13 augustus een samsung galaxy a 53 gekocht en hier de freestyle libre link app op geinstalleerd deze gebruik ik om de freestyle libre sensoren te scannen dit heeft allemaal goed gewerkt totdat er op 20 november een update geweest is voor mijn telefoon sindsdien heeft de app steeds signaal verlies wat dan inhoud dat ik geen alarmen meer krijg bij te hoge of te lage glucose bij mijn vorige telefoon een samsung galaxy j3 heb ik nooit geen problemen ondervonden ik heb vanochtend telefonisch contact gehad toen werd voorgesteld om de netwerkinstellingen te resetten heb ik gedaan maar dit helpt niet ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ook dat werkt niet bloothoot uitzetten en opnieuw aanzetten helpt hooguit 30 minuten, ik zou graag hebben dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost.   met vriendelijke groet Gerrit Verhelst

0 Likes