Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen A53

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2023 12:29 PM)
1295 Weergaven
MarianneA
Apprentice
Opties
Na de update van een tijdje geleden vliegt steeds mijn Bluetooth verbindingen eruit. Bluetooth wil niet meer verbinden en herkent de apparaten niet meer. Nu vaak al via instellingen de netwerk gegevens gereset en dan werkt die wel weer even. Dit doe ik de hele tijd maar ben er nu wel klaar mee. 
27 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het je eerder wel gelukt om een verbinding te maken met de oortjes? Maak je ook gebruik van een app voor de oortjes? Welke melding krijg je te zien als je de verbinding tot stand wilt brengen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
kratje64
First Poster
Opties
Het heeft altijd gewerkt, ik gebruik geen extra app voor mijn rolfstone oortjes en het geluid valt gewoon weg zonder dat ik daar en melding van krijg , als ikmijn telefoon stil en dicht bij me houd werkt het maar zogauw als ik de telefoon beweeg valt het geluid weg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@kratje64 

Heb je nog andere apparaten met je telefoon via Bluetooth verbonden? En is deze verbinding wel stabiel? Heb je ook de mogelijkheid om de oortjes met een andere telefoon te verbinden? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
kratje64
First Poster
Opties
Heb de telefoon van mijn vrouw getest dan werkt het prima
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je ook aangeeft dat het resetten van de netwerkinstellingen hierin geen verschil maakt en de oortjes met een andere telefoon goed werken zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gert1280
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde problemen. Net een nieuwe telefoon (a53), en hij vindt mijn jbl speaker niet.

Waardeloze telefoon!!!!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gert1280, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat gaaf om te lezen dat je voor de A53 hebt gekozen. Is jouw telefoon verder up-2-date? Zie je wel je andere BT apparaten terug in de lijst met beschikbare apparaten?

Staat de luidspreker ook in pairing modus?

Groeten,

Martijn

0 Likes
ChantiChamp
First Poster
Opties

Goedemiddag, 

We zijn nu 2 jaar verder en ik ervaar nog steeds dezelfde problemen met Bluetooth met mijn Samsung telefoon (A32).
Meerdere resetten gedaan, meerdere foutrapporten verstuurd via Samsung, maar nog steeds geen update?

0 Likes