Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij matig A52s

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2022 06:53 PM)
1133 Weergaven
Wakanda05
Apprentice
Opties

image

Goedenavond! Sinds kort mijn Samsung A52s in gebruik. Heel erg tevreden mee, op de vingerscanner, sim-kaart sleuf en batterij na. Vingerscanner komt waarschijnlijk gewoon door beschermglas en sim-kaart sleuf zit scheef in het toestel, maar doet het prima dus geen probleem lijkt me. Batterij valt me echter wat tegen. Hiervoor heb ik de xiaomi poco x3 pro gehad en dit toestel is in alles fijner, behalve op dat vlak. Hier even een voorbeeld, ik laad mijn telefoon op tot 85%, ik gebruik mijn telefoon 5 min en hij loopt 3% leeg. Zo had ik laatst ook dat mijn telefoon van 85% naar 30% leeg liep met 1u en 45m schermtijd. Iemand tips? Misschien een aantal instellingen aanpassen? Ben er net achtergekomen dat het nauwkeuriger maken van de locatie door wifi en bluetooth een batterijslurper is. Dit heb ik gelijk uit gezet. Is dit slim of kan ik dit beter aanlaten, omdat de locatie anders echt onnauwkeurig wordt? Oplossingen zijn welkom, bedankt!😃
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Joekie
Journeyman
Opties
Blue Yeti ikbhen contact gehad met view Samsungs hulp op afstand en de batterij duur is nu vele malen beter maar zal zeker het filmpje ok bekijken

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Joekie
Journeyman
Opties
Ik hen de A52s nu 2 maanden en spijt dat ik hem heb gekocht. De batterij is gewoon waardeloos alleen als ik de telefoon weinig gebruik doe ik de hele dag met de batterij. Voldoet echt niet aanbde specificaties. Hiervoor heb ik altijd "goedkopere" telefoon gehad en nooit problemen met batterij capaciteit.
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste Joekie,

Wat vervelend.

Heb je nog garantie?

Groetjes, Fatih
0 Likes
Joekie
Journeyman
Opties
Zal toch wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Joekie, goedemiddag.

Ook jouw Galaxy A52s maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit?

Als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, zie je en overzicht staan van je apps en het verbruik. Staan hier apps tussen die uit de toon springen? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze hier, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Wakanda05, goedemorgen 😀

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Galaxy A52s! Zo te zien ervaar je wat problemen met de batterijduur van jouw toestel. Kun je het toestel in de veilige modus opstarten en controleer of de batterij dan beter is: https://bit.ly/2JQrwvP. Met behulp van de veilige modus kun je je toestel namelijk opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten. 

Ik lees je reactie graag tegemoet. 

Wakanda05
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie! Ik ga dat zeker proberen aan het einde van de dag. Vandaag heb ik nog even mijn apps nodig, maar tegen het einde van de dag ga ik dat even proberen. Heb je verder nog andere tips qua instellingen die ik kan aanpassen? En is het inderdaad slim om de locatienauwkeurigheid te beperken door scannen via wifi of bluetooth uit te zetten? Of kan ik dit beter aan laten?
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Dat is helemaal prima, houd mij op de hoogte als je het in de veilige modus hebt getest 😉

Wat betreft de instellingen, zou je GPS, Bluetooth en NFC kunnen uitschakelen als je dit niet gebruikt. Schakel automatische helderheid in als je dit nog niet hebt gedaan. Op onze website vind je meer informatie om de batterijduur te optimaliseren: https://bit.ly/2TxZTi6. 

Wakanda05
Apprentice
Opties
Goedemiddag Esma, ik heb het getest in de veilige modus en het gekke is dat de batterij meer leeg loopt nog in de nacht dan zonder de veilige modus aan. Met de modus uit loopt het 3 tot 5% leeg in de nacht en met de veilige modus aan was de batterij 7% leeggelopen. Geen idee hoe dit kan...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Wakanda05, goedemiddag.

Dit is niet helemaal de bedoeling, in de Veilige Modus worden alle overbodige apps en diensten ook uitgeschakeld. Sinds wanneer heb je deze telefoon? Jouw A52S is ook uitgerust met een slimme batterij om het energieverbruik te optimaliseren. Jouw telefoon gaat je gebruikerspatroon leren kennen om hier het verbruik automatisch op af te stemmen, dit kan wel tot ongeveer een week of 3 duren.

Twijfel je nog steeds over jouw telefoon kom dan langs bij één van onze servicepunten, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes