Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij matig A52s

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2022 06:53 PM)
1191 Weergaven
Wakanda05
Apprentice
Opties

image

Goedenavond! Sinds kort mijn Samsung A52s in gebruik. Heel erg tevreden mee, op de vingerscanner, sim-kaart sleuf en batterij na. Vingerscanner komt waarschijnlijk gewoon door beschermglas en sim-kaart sleuf zit scheef in het toestel, maar doet het prima dus geen probleem lijkt me. Batterij valt me echter wat tegen. Hiervoor heb ik de xiaomi poco x3 pro gehad en dit toestel is in alles fijner, behalve op dat vlak. Hier even een voorbeeld, ik laad mijn telefoon op tot 85%, ik gebruik mijn telefoon 5 min en hij loopt 3% leeg. Zo had ik laatst ook dat mijn telefoon van 85% naar 30% leeg liep met 1u en 45m schermtijd. Iemand tips? Misschien een aantal instellingen aanpassen? Ben er net achtergekomen dat het nauwkeuriger maken van de locatie door wifi en bluetooth een batterijslurper is. Dit heb ik gelijk uit gezet. Is dit slim of kan ik dit beter aanlaten, omdat de locatie anders echt onnauwkeurig wordt? Oplossingen zijn welkom, bedankt!😃
0 Likes
Spring naar oplossing
12 Antwoorden
Wakanda05
Apprentice
Opties
Goedemiddag Martijn! Ik heb deze telefoon sinds vorige week dinsdag. Ik wacht het allemaal rustig af en bij meer problemen laat ik het weten! Dank voor je reactie 😁
BlueYeti
Journeyman
Opties

Hi Joekie, ik heb dezelfde telefoon, nadat ik hem net in gebruik had genomen schrok ik van hoe snel de batterij leeg liep dit terwijl diverse reviews aangeven dat de batterij prima lang meegaat, het kan natuurlijk wat Martijn zegt dat de slimme batterij er een tijdje over doet om het gebruikerspatroon te herkennen.

Op youtube staat een goede video om je batterijduur veel langer mee te laten gaan, ik heb bijna alles zo ingesteld als aangegeven in de video, het verschil is enorm de batterij gaat nu veel langer mee.

https://www.youtube.com/watch?v=vg4pLGcNZ9o 

Mvg

Oplossing
Joekie
Journeyman
Opties
Blue Yeti ikbhen contact gehad met view Samsungs hulp op afstand en de batterij duur is nu vele malen beter maar zal zeker het filmpje ok bekijken