Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A52s 5G laad niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2022 07:21 AM)
1820 Weergaven
Tom2003
First Poster
Opties

Hallo allemaal, 

Ik had een vraagje over mijn A52, ik heb deze zeer recent gekocht en ben er goed over te spreken, totdat ik hem gisteren wilde opladen en hij dat niet meer deed. Als ik de aan/uit knop ingedrukt hou start hij op en geeft hij een alarm melding dat de telefoon te warm is en dus het opladen is uitgeschakeld, dus ik dacht, ik laat hem een nachtje liggen en probeer het de volgende dag opnieuw. Wat blijkt, hij geeft dezelfde melding en laad weer niet op. Terwijl hij beide dagen gewoon op normale temperatuur was. Graag hoor ik jullie ervaringen hierover en eventueel de oplossing.

Mvg Tom

#A52s 5G

#opladen

#warm

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt hem eens resetten en hopen dat er iets mis gaat in de software.

Helpt dit niet dan kun je hem het beste opsturen voor reparatie. afhankelijk van hoe lang het toestel al in je bezit is zou ik dit of via de verkoper of via samsung doen. https://www.samsung.com/nl/support/repair/

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt hem eens resetten en hopen dat er iets mis gaat in de software.

Helpt dit niet dan kun je hem het beste opsturen voor reparatie. afhankelijk van hoe lang het toestel al in je bezit is zou ik dit of via de verkoper of via samsung doen. https://www.samsung.com/nl/support/repair/

Tom2003
First Poster
Opties

Hey mootje, bedankt voor je reactie.

Het probleem is dat ik niet voorbij het vergrendelscherm kan komen en (voor zover ik weet) dus niet kan resetten. Weet jij daar toevallig een oplossing voor? Of raad je aan om naar een servicecentrum te gaan?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan het toestel ook via de recovery mode resetten. Let op, alles op je telefoon wordt gewist.

Toestel resetten via recovery mode:

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
  2. Houd de knoppen Volume Down en Power ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
  3. Wacht een paar seconden.
  4. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
  5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
  6. Je toestel wordt nu gereset

PauldG
First Poster
Opties
Ik herken dit probleem. Ik heb zelf een A52s 5G van 3 maanden oud die met meerdere laders niet wil laden. Laadpoort is schoon. Ook mijn dochter heeft dit probleem met haar A51. Beide hadden dit probleem binnen 24uur na elkaar. Lijkt mij een software probleem.

Groet Paul
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PauldG, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Dit is natuurlijk niet erg handig, sinds wanneer ervaar je dit? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes