Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

automatisch aan/ uit bij het open of dicht doen van hoesje

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2021 04:31 PM)
25686 Weergaven
keepcalm
First Poster
Opties

wanneer ik mijn hoesje open doe of dicht doe blijft mijn scherm uit en dat had ik niet bij de vorige gsm en heb nu nieuw A51 samsung, en originele cover. en het werkt niet. En ik weet niet waar ik moet zijn bij instellingen. Heb al alles geprobeerd. En ook nog eens me batterij is nu maar 66%, na 5u

0 Likes
24 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @keepcalm,

Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Heb je al eens gekeken bij Instellingen -> Accessoires? Hier kun je instellen dat het scherm wordt ontgrendeld zodra je het hoesje opent.

rsz-846676
Hannibal7
Apprentice
Opties

Bij mij opent de Galerij steeds automatisch als ik het hoesje open doe; hoe zet ik dat uit?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Hannibal7, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Wat is het typenummer van jouw telefoon?

Wat voor hoes heb je om de telefoon zitten?

Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Hannibal7
Apprentice
Opties
Goede middag Martijn,

Probleem is inmiddels opgelost. Ik had een adresstickertje aan de binnenkant van de hoes dat metallic was en de app trillende.... Bedankt voor het reageren!
Hannibal7
Apprentice
Opties

Triggerde

0 Likes
Leo2
Apprentice
Opties
Mijn Samsung A51 heeft goed gewerkt met mijn originele Cover. Maar werkt nu niet meer. Ook in geavanceerde instellingen in de optie accessoires niet meer aanwezig. Is waarschijnlijk na een update ontstaan. Hoe krijg ik dit weer werkend? Het verwijderen van de cover opstarten en terugplaatsen geeft geen resultaat.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Leo2, goedemiddag.

Er bestaat ook een mogelijkheid dat je cover defect is. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer de cover ook in de Veilige Modus geen teken van leven geeft is deze waarschijnlijk defect. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Leo2
Apprentice
Opties
Beste Martijn, ik heb de cover verwijderd, in veilige modus opgestart maar in de geavanceerde instellingen worden nog steeds geen accessoires vermeld. Cover gemonteerd en nog steeds geen reactie.
Is volgens mij ontstaan na een update.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer de cover helemaal niet meer herkend wordt is de kans ook aanwezig dat cover defect is. 

Groeten,

Martijn

0 Likes