Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 update vergrendelscherm verandering

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
272 Weergaven
RobertA55
Pioneer
Opties

Hallo na de laatste update september zie ik na diepe slaapstand het volgende op mijn ontgrendelscherm.

Ontgrendel je telefoon om het usb apparaat te gebruiken, hier hoort mijn ice bericht te staan.

Na vingerafdruk reageert het toestel weer normaal ook na lichte slaapstand.

Bugje?

Groet,

Robert

16 Antwoorden
Oplossing
RobertA55
Pioneer
Opties

Oktober update heeft het probleem verholpen.

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @RobertA55

Fijn om te lezen dat het probleem is verholpen. Mocht er in de toekomst nog wat anders aan de hand zijn, laat het dan vooral eventjes weten. Wij helpen je dan graag verder. Ik wens je nog heel veel plezier met jouw Samsung Galaxy A55.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Kvdb
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, maar ook Android auto werkt niet en mijn A55 verliest continu zijn netwerk, wifi en G3,4 en 5..
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Kvdb

Is dit bij jou na een update ontstaan?

Groetjes,

Daphne

rsz-846676
0 Likes
Kvdb
First Poster
Opties
Alice,

Ik heb mijn toestel pas 2 maanden en het wordt steeds erger. Gisteren heb ik weer een update gehad en uitgevoerd maar problemen blijven of worden erger.
USB werkt alleen voor opladen. Dex, android auto, usb opslag werkt niet.
Mijn internet verbindingen vallen continu weg per applicatie of in zijn geheel. Ook 5g is weg en is of via vliegtuig stand of herstart/ hard reboot weer terug te krijgen.
Melding usb goed aansluiten is idd van september update.

Ik heb na eerste keer in gebruik nemen meerdere updates gehad.

Ik heb meerdere providers geprobeerd (esim)
Mijn s22 werkt wel nog steeds.
Ik zit echt te denken om over te stappen naar een ander merk telefoon .
Gr
Kees
0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties
Hi de update lost iig het probleem met de onnodige melding op. Heb je dit probleem alleen met 5g of ook met WiFi? Indien alleen 5g probeer 4g te forceren. Als het ook met WiFi gebeurt vrees ik dat er iets met het radio gedeelte kapot is en zul je het toestel onder garantie kunnen laten repareren.
My 2 cents.
Oh ja usb alleen opladen is ergens in de instellingen in te stellen.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Als dat niet werkt kan je kijken of je de netwerkinstellingen kan resetten. Probeer dan het volgende: instellingen -> Algemeen beheer -> Resetten -> Netwerkinstellingen resetten. 

Laat het vooral weten of het lukt.

Groetjes,

Daphne

rsz-846676
0 Likes