Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 update vergrendelscherm verandering

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2024 09:01 AM)
834 Weergaven
RobertA55
Pioneer
Opties

Hallo na de laatste update september zie ik na diepe slaapstand het volgende op mijn ontgrendelscherm.

Ontgrendel je telefoon om het usb apparaat te gebruiken, hier hoort mijn ice bericht te staan.

Na vingerafdruk reageert het toestel weer normaal ook na lichte slaapstand.

Bugje?

Groet,

Robert

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RobertA55
Pioneer
Opties

Oktober update heeft het probleem verholpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RobertA55,

Bedankt voor jouw bericht. Wat voor USB apparaat is er op aangesloten en komt dit bericht ook nadat het allang is aangesloten? Is verder alles helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties
Met alle respect Ajay, moet ik concluderen dat googelen niet je sterkste punt is.

A) Er is geen usb apparaat aangesloten.
B) Probleem is al gepost op reddit, en is dus een bug in de laatste update.

Misschien een tipje om iets aan de eindcontrole te doen?

Mvg,
Robert
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie RobertA55,

Bedankt voor jouw feedback. 

Ik moest zelf zeker weten of er wel of niet een apparaat is aangesloten voordat ik kan overgaan tot de juiste advies en/of uitleg. Daarom is duidelijk uitleg van de situatie belangrijk.

Je kan via de Samsung Members-app ook een foutrapport hierover indienen, mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Ik wens je nog veel plezier met jouw A55!

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties
Zal ik doen.
Groet,
Robert
Rayli
Student
Opties
Hallo ik heb een samsung galaxy a54 5G en sinds dinsdag de september update heb ik echt precies het zelfde probleem en ik heb nog nooit een usb aan gesloten gehad, mag ik vragen hoe je dit opgelost hebt. Want ik heb geen flauw idee meer😅
Alvast bedankt:)
0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties
Persoonlijk wacht ik gewoon op een update. Maar als het je echt stoort kun je het volgende proberen.
Instellingen > beveiliging en privacy > meer beveiligings instellingen > usb verbindingen blokkeren indien vergrendeld uitschakelen. Dit zou iig theoretisch het probleem op moeten lossen. Maar brengt wel een veiligheids risico met zich mee.

Het gewoon een domme bug die boodschap moet alleen verschijnen als een usb apparaat wordt aangesloten.

Succes
0 Likes
Garantie1
Student
Opties
Ik begrijp NU uit je beantwoording dat jij voor Samsung werkt. Fijn dat te zien Ajay. Je neemt namelijk niet de moeite dat te bevestigen bij eerdere vragen. Ik wil hierbij melding maken dat ik bij de volgende update verwacht een oplossing voor de hinderlijke melding te zien. DOE JE WERK EN GEEF HET DOOR!
0 Likes
jansen1990
First Poster
Opties
Dit heb ik ook geprobeerd, maar werkt helaas ook niet. Iemand anders nog tips?
0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties

Hmm vreemd bij mij werkt het nl wel. Zal bij volgende update wel opgelost worden hoop ik.
Helaas geeft samsung nooit openlijk toe dat ze een blunder hebben gemaakt. Deze bug zit namelijk ook in de a34 a35 a55 en het zou me niets verbazen als het nog in meerdere series voortkomt. Handje rijst minder en geen sake meer voor Sam en sung. Misschien levert dat wat minder programmeer fouten op :winking-face:

0 Likes