Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 mobiele gegevens probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2022 07:21 PM)
7796 Weergaven
Marielies
Apprentice
Opties

Hallo,

Wie kan mij helpen. Ik heb problemen met mijn Galaxy A53. Mijn wifi werkt prima maar zodra ik geen wifi heb en op mijn mobiele gegevens wil doet deze het niet. Ik krijg een "E" met pijltjes inplaats van 4g/5g. Mijn simkaart is net 2 maand oud en deze werkt prima in mijn vorige telefoon (A71). Ik heb het netwerk gereset, maar ook dat veranderde niks. Ook heb ik al 2 of 3 updates gehad sinds ik hem heb, maar helaas niks helpt. Ik heb mijn A53  trouwens sinds 18 mei.

Gr. Marielies

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Violakaaps
Explorer
Opties
Gisteren ook bij AH wifi + Bluetooth
uitgezet geen probleem gehad zoals eerder gemeld.
Vandaag bij een andere AH geweest geen wifi en Bluetooth aan, wel de 5g4g3g2g stand weer aangezet .
Geen problemen ervaren. Hoop dat het niet tijdelijk is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Mirr10
Journeyman
Opties
Ik werd gistermiddag terug gebeld door kpn. Er zou iets zijn aangepast in het netwerk (of zoiets..) waardoor mijn a53 zou moeten kunnen functioneren. Dus of ik het weer wilde proberen. Gelijk de simkaart weer gewisseld. In 1e instantie kreeg ik geen netwerk verbinding maar na 1x handmatig kpn netwerk ingesteld te hebben had ik 4g+ (wat normaal is hier in de omgeving) en nu heb ik al 1.5 geen enkel probleem met de a53 en alles werkt! Ben benieuwd of dit zo blijft maar voor nu heel blij!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

73 Antwoorden
Borio
Journeyman
Opties
Bij net aangeschafte A53 blijft het mobiele netwerk op H+ staan en schakeld niet door naar 4 of 5G
Zodra je in de buurt komt van een zendmast dan wel,maar bij opnieuw opstarten weer niet verder dan H+
Simkaart in oude gsm gewoon 4G dus daar ligt het niet aan
Instellingen staan ook goed, software bug ??
Shiet iniedergeval niet echt op zo

Borio
Journeyman
Opties
Netwerkinstellingen resetten heeft niets geholpen,provider instelling ook dubbel gecheckt heeft allemaal niets geholpen, staat op dit moment gewoon op H+ tot ik in de buurt van een mast kom dan schakeld hij over.alle andere gsm's hier in huis gewoon G4+
Maar zodra je de gsm opnieuw opstart in huis,of hij verliest even verbinding weer H+
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar is het toestel gekocht? Ga er mee terug naar de verkoper.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Borio
Journeyman
Opties
Ja ik ga morgen terug naar BCC ermee, wordt vervolgd.
Borio
Journeyman
Opties
Blijft vreemd, hier op mijn werk bij inschakelen gelijk 4G+ of 5G als ik dat selecteer.
Thuis kom ik niet verder dan H+ terwijl andere gsm's xioami en Motorola wel gewoon 4G+ hebben...
Lijkt wel of hij een zeer sterk 4G signaal moet hebben om daarop over te schakelen ??
Ik laat hem nu op 4G staan en kijk wat er straks thuis gebeurt zonder hem uit te schakelen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Borio, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Hoe gaat het inmiddels met jouw nieuwe aanwinst? Je geeft aan dat deze SIM-kaart het wel aangeeft in andere toestellen, heb je de mogelijkheid om ook een andere SIM-kaart van een andere provider te proberen?

En hoe gaat het met het vastzetten van de netwerkmodus?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_7T1Svd6
First Poster
Opties

Ik heb precies het zelfde probleem met samsung a53 5g 🤷🏻‍♂️

0 Likes
deleeuw85
Journeyman
Opties

Hier ook hetzelfde probleem!

Alles geprobeerd, ik werk zelf bij KPN en de instellingen gecheckt. Is echt een toestel issue.

deleeuw85
Journeyman
Opties

Net gebeld met Samsung service,  ik moet 'm dus opsturen ter reparatie !

Hoe dan??? Paar dagen zonder zitten ?

Ik breng 'm lekker terug binnen zichttermijn en de groeten ermee....wat een servicelevel! Erg teleurgesteld 

0 Likes